Новини
20 Квітня, 2022 р., 08:49
Нагадуємо, що під час воєнного стану у Львівському районі діє заборона на відвідування лісів та в’їзд до лісових масивів транспортних засобів у період високої пожежної небезпеки протягом 2022 року!
Відповідно до наказу начальника Львівської обласної військової адміністрації від 6 квітня 2022 року №54/22, заборонений в’їзд до лісових масивів області (крім доріг загального користування) усіх видів транспортних засобів, за винятком тих, які використовують для лісогосподарських потреб. Також не можна розводити багаття у лісових масивах у період високої пожежної небезпеки.
Бережімо ліс! Бережімо Україну!
14 Квітня, 2022 р., 16:48
Дорожня карта допомоги роботодавцю при працевлаштуванні ВПО
14 Квітня, 2022 р., 12:15
Будьмо свідомими громадянами України, бережімо природу та самовільно не рубаймо захисні лісонасадження!
Добросинсько-Магерівська сільська рада закликає мешканців громади дотримуватися природоохоронного законодавства щодо збереження захисних лісонасаджень, які ростуть у смузі відведення залізниць уздовж залізничних колій.
Указом Президента України № 64/2022 введено воєнний стан із 5:30 24.02.2022. Територіальними громадами області створено місцеві підрозділи територіальної оборони, які не належать до територіальної оборони ЗСУ, але потребують ділової деревини для будівництва блокпостів.
За інформацією Державного агентства лісових ресурсів України, державні лісові господарства наразі повністю забезпечують потреби Збройних сил України в лісопродукції.
Захисні лісонасадження, які ростуть у смузі відведення залізниць уздовж залізничних колій виконують різноманітні функції (частина складного колійного господарства залізниць та інженерних споруд; захист від ерозії ґрунтів, від наслідків можливих аварій, зменшують шумове навантаження, вбирають шкідливі гази, пил тощо) та створювалися за спеціальними схемами посадки для їх виконання.
Відповідно до постанови КМУ від 16.05.2007 № 733 захисні лісонасадження, розташовані у смугах відведення залізниць, належать до категорії захисних лісів, а згідно постанови КМУ від 23.05.2007 № 761 щодо них встановлюється обмежений режим лісокористування за площею і шириною лісосік, термінами примикання, застосування окремих систем і способів рубок.
Відтак, згідно зі статтею 246 Кримінального кодексу України незаконна порубка дерев, захисних та інших лісових насадженнях, перевезення, зберігання, збут незаконно зрубаних дерев або чагарників, що заподіяли істотну шкоду, - карається штрафом від трьохсот до п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років, або позбавленням волі на той самий строк.
Також є підстави для подання прокуратурою позовів щодо відшкодування шкоди, завданої лісу внаслідок незаконних рубок (штраф за одне незаконне зрубане дерево, в середньому складає 5 тис. грн).
Будьмо свідомими громадянами України, бережімо природу та самовільно не рубаймо захисні лісонасадження.
14 Квітня, 2022 р., 11:48
Жовківська ДПІ інформує про термін та розмір сплати ЄСВ за I квартал підприємцями за себе
12 Квітня, 2022 р., 10:11
Роз’яснення щодо фінансування застрахованих осіб, коли страхувальники не можуть виконати норми Закону України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування”
На період дії правового режиму воєнного стану по всій території України застраховані особи, які мають оригінал листка непрацездатності, виданий відповідно до Інструкції про порядок видачі документів, що засвідчують тимчасову непрацездатність громадян, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я від 13.11.2001 № 455 (паперовий бланк), або електронний листок непрацездатності, сформований відповідно до Порядку видачі (формування) листків непрацездатності в Електронному реєстрі листків непрацездатності, затверджений наказом Міністерства охорони здоров’я від 17.06.2021 № 1234, та не можуть реалізувати своє право на отримання матеріального забезпечення через свого роботодавця у зв’язку із проведенням бойових дій на території його розташування, можуть самостійно звернутися до робочого органу виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України за місцем свого тимчасового перебування для призначення матеріального забезпечення відповідно до норм Порядку надання матеріального забезпечення за рахунок коштів Фонду соціального страхування України деяким категоріям застрахованих осіб, затвердженого постановою правління Фонду від 24.01.2017 № 8 (пункт 2.1) (далі – Порядок № 8).
Довідка про взяття на облік як внутрішньо переміщеної особи в цьому випадку не вимагається. Але у разі наявності такої довідки її копія додається до документів, на підставі яких призначається виплата.
Така допомога надається безпосередньо через робочий орган виконавчої дирекції Фонду, до якого звертається застрахована особа.
У разі, якщо страхувальником подавалась заява-розрахунок, але вона не профінансована і не вбачається можливості її профінансувати з причин відсутності зв’язку із страхувальником для підтвердження його діяльності та наявної в нього можливості перерахувати кошти на рахунки застрахованих осіб згідно поданої заяви-розрахунку, спеціалістами відділення, яке обслуговує цього страхувальника, формується коригуюча заява-розрахунок, з якої вилучається (сторнується) листок непрацездатності, з яким звернулася застрахована особа. При цьому в примітках зазначається мета такої операції та вказується відділення управління виконавчої дирекції Фонду (далі – відділення), в якому застрахована особа подає документи для отримання допомоги за Порядком № 8.
Якщо заява-розрахунок була сформована на підставі паперового листка непрацездатності, то така операція можлива лише у випадку, коли страхувальник повернув застрахованій особі оригінал паперового листка непрацездатності і вона може надати його до відділення для призначення виплат відповідно до Порядку № 8.
Крім цього, пунктом 2.2 Порядку № 8 визначено, що матеріальне забезпечення за цим Порядком надається застрахованим особам, які не реалізували свого права на отримання матеріального забезпечення відповідно до Закону № 1105, фактичне місце проживання яких знаходиться в населених пунктах, на території яких органи державної влади здійснюють свої повноваження в повному обсязі, та які перебувають (перебували) у трудових відносинах із підприємствами, установами, організаціями чи фізичними особами, що зареєстровані на тимчасово окупованій території України, в районі проведення антитерористичної операції в Донецькій та Луганській областях, або в зоні надзвичайної ситуації.
Керуючись цією нормою Порядку № 8, робочі органи виконавчої дирекції Фонду можуть призначати матеріальне забезпечення застрахованим особам, які проживають на території, де не проводяться бойові дії і функціонування робочих органів виконавчої дирекції Фонду не порушено, але перебувають в трудових відносинах із страхувальниками (в більшості це страхувальники з централізованими бухгалтеріями), які фактично знаходяться на території проведення активних бойових дій.
У випадках звернень застрахованих осіб, які перебувають в трудових відносинах із такими страхувальниками, призначення та отримання матеріального забезпечення за страховими випадками, які настали під час перебування в трудових відносинах із такими страхувальниками, здійснюються аналогічно до норм Порядку № 8, підтвердження перебування в трудових відносинах здійснюється на підставі довідки страхувальника або даних ДРЗО, або поданої заяви-розрахунку, в яку включено матеріальне забезпечення на підставі ЕЛН, згідно якого звертається застрахована особа. У випадку наявності поданої заяви-розрахунку, для неї також повинна бути створена коригуюча заява-розрахунок із сторнуванням листка непрацездатності, за яким призначається допомога за правилами, передбаченими Порядком № 8.
При застосуванні Порядку № 8 призначення, обчислення матеріального забезпечення здійснюється на підставі даних ДРЗО (нових запитів до ДРЗО або вже наявних) у випадку відсутності частини даних в розрахунковому періоді, обчислення здійснюється з використанням наявних даних та кількості календарних днів в місяцях, за які дані відсутні. Якщо дані відсутні за весь розрахунковий період, допомога по тимчасовій непрацездатності не може бути призначена, а допомога по вагітності та пологах обчислюється в розмірі, визначеному статтею 26 Закону № 1105.
Страховий стаж може бути визначений на підставі наявних даних у застрахованої особи або у ЄІАС Фонду, у випадку відсутності інформації про страховий стаж – допомога по тимчасовій непрацездатності призначається в розмірі 50 % середньоденної заробітної плати.