Добросинсько-Магерівська громада
Львівська область, Львівський район
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Інклюзивно-ресурсний центр

01 Лютого, 2023 р., 09:42
  Особи з аутизмом мають свої сильні сторони, серед яких:   • схильність до впорядкованості, завершеності, структурованості; • кмітливість, переважання невербального інтелекту; • високорозвинена механічна пам’ять; • здатність до запам’ятовування знакових систем (насамперед мови програмування); • здатність бездоганно та без відволікань виконувати ті дії, яких навчені; • високорозвинена здатність орієнтуватись у просторі й часі; • тонке відчуття емоційного стану іншої людини, розуміння того, з ким і як можна поводитись; • абсолютний музичний слух.
27 Січня, 2023 р., 10:12
  ЯК НАВЧИТИ ДИТИНУ ЛЮБИТИ КНИЖКИ?    Головне правило - зацікавити. Змушувати навіть не намагайтеся. Покоління інтернету і гаджетів зростає зовсім в іншій реальності, отримує інформацію з відео, картинок, реклами... Але і книгам має бути місце - красивим, захоплюючим, цікавим!   Отже, вчимо любити читати:   1. Читайте дітям з народження. Починайте з книжок-картинок з пісеньками, великими ілюстраціями, вставками з тканини, хутра та інших матеріалів. Щоденна «порція» читання - 3-4 книги. 2. Поступово читайте довше. Час читання можна збільшувати до 20 хвилин в день. Орієнтуватися треба на те, як довго вам вдається утримувати увагу дитини. 3. Задавайте питання під час читання. Поки дитина мала, не варто читати йому книги в режимі монологу, запитуйте: «Ти бачиш тут собачку? Як вона гавкає?» Чим старша дитина, тим складнішими будуть питання. Що думають персонажі, що вони будуть робити далі і чому, чому вчить ця історія. 4. Подавайте приклад. Для дитини набагато важливіше, що дорослі роблять, а не те, що вони говорять. Нехай малюк бачить вас читаючим хоча б по кілька хвилин на день. 5. Обговорюйте прочитане. Розповідайте, які книги прочитали на цьому тижні самі, що цікавого дізналися. Запитуйте у дитини, що прочитала вона. Малюк поступово втягнеться в ці обговорення, у нього сформується інтерес до вдумливого читання. 6. Збирайте домашню бібліотеку. Для дитини навіть міні-бібліотека повинна бути невід'ємною частиною інтер'єру. Нехай бере улюблену книжку з полиці, коли хоче, і перечитує, переглядає, просто доторкається до неї (адже в дитинстві важливо все розуміти на дотик). 7. Створіть комфортні умови для читання. Пункт випливає з попереднього. Коли книги заховані в шафі, і дитина не може дістати їх без допомоги дорослих, а це не дуже мотивує. Обладнайте зручний стелаж і затишне містечко для читання - наприклад, яскраве крісло з подушками. 8. Вибирайте красиві книжки. Не тільки з барвистими ілюстраціями, але і з якісної папером, друком, запахом. Всі ці приємні відчуття «викликають звикання» в хорошому сенсі. 9. Познайомте дитину з різними жанрами. Літературні вподобання починають формуватися ще в дитинстві. Одна дитина обожнює вірші, інша їх терпіти не може і обрає ілюстровані енциклопедії, хтось любить чарівні казки. Шукайте «своє». 10. Орієнтуйтеся на вибір малюка. Обирайте книги разом з дитиною. Часто батьки купують дітям книги, які самі любили в дитинстві або які прийнято читати в їхньому віці. Але світ літератури величезний, а діти такі різні - у них можуть бути свої смаки. 11. Намагайтеся показувати дитині те, про що вона читає. Дізнаватися про щось з книги цікаво, але ще краще - побачити це на власні очі. Дитині подобається курочка Ряба? З`їздіть в гості до дідуся в село і покажіть справжніх курей. Він обожнює енциклопедії про космос? Чудовий привід сходити в планетарій. Такі заходи допомагають зміцнити інтерес до книг і краще запам'ятовувати прочитане. 12. Вивчайте інструкції. Наприклад, мама може прикинутися, що не вміє готувати суп, і попросить доньку прочитати їй рецепт: які продукти і коли потрібно опускати в каструлю? Дитина відчуває себе головною і із задоволенням «вчить» дорослого. Згодом вона буде шукати потрібне саме в книгах. 13. Знаходьте актуальні сюжети. Будь-якій дитині іноді потрібні підтримка і порада. Діти з цікавістю читають твори, в яких персонажі відчувають ті ж труднощі, що і вони. 14. Виписуйте журнали і комікси. Якщо дитину не виходить зацікавити книгами, можна спробувати журнали. Колекціонування, очікування нового випуску раз на тиждень або на місяць - це вже цікаво. А журнали такі красиві!
13 Січня, 2023 р., 12:04
  У Добросинсько-Магерівському інклюзивно-ресурсному центрі працюють фахівці (консультанти):   -вчитель-логопед; -практичний психолог; -вчитель-дефектолог.   Основними завданнями інклюзивно-ресурсного центру є:   1) проведення комплексної оцінки, у тому числі повторної, та здійснення системного кваліфікованого супроводу осіб у разі встановлення у них особливих освітніх потреб; 2) надання рекомендацій закладам освіти щодо розроблення індивідуальної програми розвитку особи; 3) консультування батьків, інших законних представників особи з особливими освітніми потребами щодо особливостей її розвитку; 4) забезпечення участі педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру: у діяльності команди психолого-педагогічного супроводу особи з особливими освітніми потребами; у семінарах, тренінгах, майстер-класах для підвищення кваліфікації педагогічних працівників, обміну досвідом тощо; 5) надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових та інших послуг дітям з особливими освітніми потребами: дітям раннього та дошкільного віку, які не відвідують заклади дошкільної освіти; дітям, які здобувають освіту у формі педагогічного патронажу; 6) визначення потреби в асистенті учня та/або супроводі дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі (групі); 7) визначення рівня підтримки особи з особливими освітніми потребами в закладі освіти;  надання консультативної, психологічної допомоги батькам, іншим законним представникам осіб з особливими освітніми потребами у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей та підвищення обізнаності щодо організації їх навчання і виховання.   Надання консультацій батькам, які мають дітей з особливими освітніми потребами, надання методичної допомоги педагогам: 0734117281.  
13 Січня, 2023 р., 11:54
  Дитина із розладом дефіциту уваги та гіперактивністю на уроці.   Поради батькам та педагогам.   https://www.facebook.com/photo/?fbid=694030358774203&set=a.618827486294491
13 Січня, 2023 р., 11:46
6 січня 2023 року на засіданні Уряду ухвалили проєкт розпорядження КМУ щодо розподілу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами.   Про це повідомив Міністр освіти і науки України Сергій Шкарлет https://t.me/SerhiyShkarlet/1920. «Нині в Україні понад 45 тис. осіб з ООП навчаються в інклюзивних групах закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти», – зазначив Сергій Шкарлет. Майже 304,6 млн грн будуть розподілені між областями для проведення додаткових психолого-педагогічних і корекційно-розвиткових занять для здобувачів освіти з ООП. Міністерство освіти і науки України 
13 Січня, 2023 р., 11:43
Мінфін: У 2023 році понад 5 млрд грн заплановано спрямувати на розвиток інклюзивної освіти 05 Січня 2023   У Державному бюджеті України на 2023 рік передбачено 5,4 млрд грн на розвиток інклюзивної освіти. Зазначені кошти дозволять забезпечити доступною та якісною освітою тих осіб, які мають особливі освітні потреби.   Спрямування коштів на розвиток інклюзивної освіти: 3,9 млрд грн ‒ педагогічний супровід близько 32 тис. дітей з особливими освітніми потребами. Йдеться про оплату праці з нарахуваннями асистентів учителів ‒ фахівців, які забезпечують організацію інклюзивної освіти учнів; 1,2 млрд грн ‒ оцінка розвитку дітей з особливими освітніми потребами. Кошти спрямовуються на оплату праці з нарахуваннями педагогічних працівників 674 інклюзивно-ресурсних центрів; 0,3 млрд грн ‒ на підтримку понад 45 тис. дітей з особливими освітніми потребами. Водночас станом на 01.12.2022, залишки коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам для державної підтримки особам з особливими освітніми потребами на рахунках місцевих бюджетів становили 0,4 млрд гривень. Законодавством передбачено можливість використання таких залишків на проведення додаткових психолого-педагогічних і корекційно-розвиткових занять для осіб з особливими освітніми потребами. Обов’язком держави для реалізації якісної інклюзивної моделі освіти є створення спеціального середовища, яке б дало змогу всім дітям бути однаково рівними учасниками освітнього процесу в єдиному освітньому просторі відповідно до їхніх особливостей, потреб і можливостей. В умовах воєнного стану для надання якісної інклюзивної освіти дітям, переміщеним з небезпечних регіонів, Уряд унормував діяльність спеціальних закладів освіти шляхом відкриття змішаних класів для відповідних психолого-педагогічних послуг у спеціальних школах та навчально-реабілітаційних центрах. «Кожна дитина з особливими освітніми потребами унікальна та заслуговує на рівні права і можливості. Тому держава робить усе можливе, щоб навіть в умовах війни підтримати дітей з особливими освітніми потребами, підвищити рівень розвитку їх здібностей та створити необхідні умови для їх освіти. Адже такі діти мають право на якісну освіту, повноцінну участь у житті суспільства та успішну самореалізацію. Водночас вважаємо, що в умовах війни МОН має забезпечити моніторинг якості та доступності такої освіти для забезпечення розумового та психічного розвитку таких дітей, усунення бар’єрів у системі освіти, емоційної підтримки та впровадження індивідуального підходу до кожної дитини», ‒ прокоментував заступник Міністра фінансів Роман Єрмоличев.   Асистент вчителя/вихователя в інклюзивному просторі
13 Січня, 2023 р., 11:41
  Алалія - органічне порушення (недорозвинення) мовлення центрального характеру. При алалії відбувається запізнення дозрівання нервових клітин у певних ділянках кори головного мозку. Це недорозвинення може бути вродженим або набутим у домовленнєвому (перші три роки життя дитини) періоді.   Заняття з логопедом, дефектологом, заняття (музичні, групові навчальні) у дошкільному закладі, достатнє, якісне мовленнєве середовище дитини допомагають дитині з алалією розвинути мовлення і дійти до норми її мовленнєвого розвитку.   На світлині корекційно-розвиткове заняття вчителя-логопеда: розвиток дрібної моторики кистей рук; розвиток складової структури слова; збагачення активного та пасивного словників.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь