Добросинсько-Магерівська громада
Львівська область, Львівський район
Логотип Diia
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Інклюзивно-ресурсний центр

22 Вересня, 2023 р., 10:43
  20 вересня на базі Добросинсько-Магерівського ІРЦ відбувся семінар за участю класних керівників інклюзивних класів та асистентів вчителя.   Розглянули такі теми: - Деталі оформлення та створення індивідуальної програми розвитку (ІПР) учня з особливими освітніми потребами, який здобуває освіту в умовах інклюзивного навчання.   Учасники рлзглянули такі розділи програми: 1. Період виконання 2. Загальні відомості про учня 3. Індивідуальні особливості розвитку 4. Індивідуальний навчальний план 5. Рекомендації щодо організації освітнього процесу особи з ООП 6. Додаткові психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги 7. Забезпечення допоміжними засобами навчання 8. Потреба в розумному пристосуванні 9. Особливості проведення оцінювання 10. Потреба у продовження строків навчання 11. Додаткові напрями роботи 12. Детальніший розбір особливих освітніх труднощів дитини з ООП 13. Члени команди психолого-педагогічного супроводу, які складали ІПР. (доповідачі: т.в.о. директора Бокало В.Г., фахівці ІРЦ Кулявець А.Д., Пеприк О.Г.,Рудик К.І.)   Учасники семінару взяли активну участь в обговоренні всіх моментів ІПР, поділились своїм досвідом, труднощами та успіхами в організації освітнього процесу їх інклюзивного класу.   Щиро дякуємо за участь!
25 Травня, 2023 р., 09:32
Вміння чекати - один із важливих навиків не тільки для дітей, а й для дорослих. Але якщо у дорослих на цей навик впливає характер, темперамент, досвід та самоконтроль, то в дітей з цим великі проблеми, особливо у дітей з затримкою розвитку та мовлення.   В повсякденному житті ми стикаємось із необхідністю чекати щодня, це і черги, і пробки, і настання очікуваних подій. І якщо дитина не вміє чекати, то кожна така ситуація буде призводити до стресу і викликати небажану поведінку.   Що ж робити? 1.Починати навчати малюка в спеціально структурованому для цього середовищі, де ви зможете контролювати час очікування і доступ до заохочень. 2.У зв'язку з тим, що навичка очікування - це одна з форм комунікації, можна скористатися карточками PECS із символом "чекай". 3. Змоделювати ситуацію в якій дитина попросить про бажаний предмет. Але замість того, щоб відразу передати його малюкові ви дайте карточку "чекай". В перші рази це очікування в 2-3 секунди. Забираєте в малюка карточку і даєте бажаний предмет. Обов'язково хвалите. Для закріплення вміння необхідно повторювати процедуру протягом дня багато разів в різних спланований заздалегідь ситуаціях. 4. Поступово збільшуйте час очікування на пару секунд з кожною пробою. 5. Як тільки час очікування буде близько 30 сек. запропонуйте разом з карточкою предмет, що може зацікавити дитину на деякий час. У вас може бути заготовлена коробка з такими предметами (книжечка, антістреси для рук, тощо). 6. Коли в структурованому середовищі навичка закріплена переходимо до відпрацювання вміння в реальному середовищі. Починайте з передбачуваних ситуацій. Окрім карток PECS можна використовувати пісочний годинник.   Наберіться терпіння, будьте послідовні і у вас обов'язково все вийде!
24 Квітня, 2023 р., 13:52
Сьогодні, 24 квітня, відбулась чергова практико-орієнтована онлайн-зустріч фахівців ІРЦ (вчителів-логопедів) Львівської області, де фахівці Добросинсько-Магерівського інклюзивно-ресурсного центру виступили з темою "Логопедична робота при порушеннях вимови звука [р]".   Розкрито тему: Вступ. Чому саме звук [р] ? Уклад органів артикуляції звука [р] Онтогенез звука . Порівняльна характеристика порушень вимови звука [р]. Методи постановки, враховуючи нозології. Мотивація – головний чинник якісного результату. Батьки – контроль і розум дитини. Співпраця з батьками .   Дякуємо всім за присутність, співпрацю та зацікавленість цією темою.
30 Березня, 2023 р., 12:23
  29 квітня на базі Добросинсько-Магерівського ІРЦ відбувся семінар за участю класних керівників інклюзивних класів та асистентів вчителя.   На семінарі розглянули дві теми: - Структура написання психолого-педагогічної характеристики на учня молодшого шкільного віку (доповідач фахівець ІРЦ Рудик К.І.) - Деталі оформлення та створення індивідуальної програми розвитку (ІПР) учня з особливими освітніми потребами, який здобуває освіту в умовах інклюзивного навчання.   Під час семінару учасники розглянули такі розділи програми: 1. Період виконання; 2. Загальні відомості про учня; 3. Індивідуальні особливості розвитку; 4. Рекомендації щодо організації освітнього процесу особи з ООП; 5. Додаткові психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги; 6. Навчання; 7. Забезпечення асистента учня (учениці); 8. Забезпечення допоміжними засобами навчання; 9. Потреба в розумному пристосуванні; 10. Особливості проведення оцінювання; 11. Потреба у продовження строків навчання; 12. Додаткові напрями роботи; 13. Члени команди психолого-педагогічного супроводу, які складали ІПР, (доповідачі: т.в.о. директора Бокало В.Г., фахівці ІРЦ Кулявець А.Д., Пеприк О.Г.).   Учасники семінару взяли активну участь в обговоренні всіх моментів ІПР, поділились своїм досвідом, труднощами та успіхами в організації освітнього процесу їхнього інклюзивного класу.   Дякуємо всім за плідну участь. В нас все вийде.  
15 Березня, 2023 р., 09:07
  Інформація буде корисна педагогам інклюзивних класів щодо оцінювання учнів з інтелектуальними труднощами.   Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку/навчально-методичний посібник /авт.:О.В.Чеботарьова, Г.О.Блеч, І.В. Гладченко, С.В.Трикоз, І.В. Бобренко та ін.-К.,ІСП НАПН України, 2020 (Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку).   Переходьте за посиланням https://ircenter.gov.ua/  
09 Березня, 2023 р., 10:10
  Відбулась робоча зустріч з педагогами закладів дошкільної освіти Добросинсько-Магерівської ТГ, а саме вихователями інклюзивних груп ЗДО, асистентами вихователя, завідуючими закладів дошкільної освіти, де організовано інклюзивне навчання для дітей з особливими освітніми потребами.   Фахівці ІРЦ поділились з присутніми знаннями про:     оновлення та застосування нормативно-правової бази: 1. Постанова КМУ №530 від 10 квітня 2019 р. зі змінами Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти . 2.Методичні рекомендації щодо створення та функціонування інклюзивного освітнього середовища в закладах дошкільної освіти. 3.Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних групах закладів дошкільної освіти. розглянули схему написання психолого-педагогічної характеристики на дошкільника; уточнили перелік та зразки документації асистента вихователя та вихователя інклюзивної групи; розібрались з деталями написання індивідуальної програми розвитку дитини з ООП; провели рефлексію (зворотній зв'язок) про зустріч.   Дякуємо всім за присутність, активність та зацікавленість.  
02 Лютого, 2023 р., 10:06
  Порушення мовлення - найбільш поширена проблема серед дітей. У першому класі загальноосвітніх шкіл ці порушення трапляються від 20% до 50 % .   Батьки ні в якому разі не повинні залишатися байдужими до мовленнєвих недоліків своїх дітей. У колі своєї сім’ї дорослі розуміють дитину з півслова і вона почуває себе впевнено. Але з віком розширюється мовне коло спілкування дитини і мовленнєві вади стають на перешкоді швидкого встановлення контактів з однолітками, виникають різні ускладнення, психологічні проблеми. Недостатньо розвинене мовлення, бідність словникового запасу, проблеми у вимові звуків негативно впливають на загальний розумовий розвиток дитини.   Мовлення дорослих – приклад для дітей. Успіх мовленнєвого розвитку дитини насамперед залежить від мовлення дорослих, які оточують її з раннього дитинства. Малюк навчається говорити завдяки слуху і здібності до наслідування. Яскраве виразне мовлення дорослих привертає увагу дітей, полегшує розуміння його і запам’ятовування . Отже, дорослі повинні прагнути до того, щоб забезпечити правильний мовленнєвий розвиток дитини, починаючи вже з перших місяців її життя. Правильне мовлення допомагає малюку встановлювати контакти з іншими дітьми, вільно передавати свої думки і побажання, сприяє успішному навчанні у школі.   Вчитель-логопед може допомогти вашій дитині у разі мовленнєвих труднощів. Якщо вас тривожить мовлення дитини, проконсультуйтесь з логопедом.
01 Лютого, 2023 р., 09:42
  Особи з аутизмом мають свої сильні сторони, серед яких:   • схильність до впорядкованості, завершеності, структурованості; • кмітливість, переважання невербального інтелекту; • високорозвинена механічна пам’ять; • здатність до запам’ятовування знакових систем (насамперед мови програмування); • здатність бездоганно та без відволікань виконувати ті дії, яких навчені; • високорозвинена здатність орієнтуватись у просторі й часі; • тонке відчуття емоційного стану іншої людини, розуміння того, з ким і як можна поводитись; • абсолютний музичний слух.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь