Добросинсько-Магерівська громада
Львівська область, Львівський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Актуальна інформація

04 Листопада, 2025 р., 14:57
   Уряд ухвалив зміни до постанови №560, які докорінно змінюють систему оформлення відстрочок. Головна мета — спростити процес і підвищити прозорість.    З 01 листопада 2025 року подати документи на відстрочку від мобілізації можна через ЦНАПи або мобільний застосунок Резерв+. ТЦК такі заяви приймати не будуть. Прості правила. Чесний процес. Чітка відповідальність.   Сервіс — у ЦНАПах , рішення — за ТЦК    УВАГА! Заяву на відстрочку громадянин подає лише особисто. Представник (наприклад, родич чи юрист) подати її замість військовозобов’язаного не може! Мета проста — зробити все зручніше для вас: - подати заяву можна через ЦНАП; -зменшити черги в ТЦК; - прибрати «біганину» з документами. Що це означає?   ЦНАПи лише приймають документи і передають їх до ТЦК в електронній формі, рішення щодо надання відстрочки, як і раніше ухвалює ТЦК !!!! Без консультацій:  Адміністратор ЦНАП НЕ КОНСУЛЬТУЄ щодо підстав або видів відстрочки. Його завдання - прийняти заяву та передати її до ТЦК. Тому перед візитом заявник має чітко знати підставу, за якою подає заяву, і мати повний пакет документів відповідно до вимог Постанови №560.   За достовірність та актуальність поданих документів відповідає виключно заявник. Якщо документи застарілі або містять неточності, ЦНАП не несе відповідальності за можливу відмову у відстрочці. Орієнтовний термін опрацювання 7-15 робочих днів, у випадку позитивного результату - інформацію можна буде перевірити у «Резерв+» або дізнатися безпосередньо в ЦНАП, у випадку відмови - сповіщення надійде на електронну пошту та до ЦНАП. Щоб подати заяву, у заявника має бути обов’язково зареєстрована електронна пошта!   З переліком документів, необхідних для кожної категорії громадян, можна ознайомитися за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/560-2024-%D0%BF#n3 Якщо заяву вже подавали (наприклад, подали через Резерв+, але плануєте подати і через ЦНАП) - людина не може подати нову заяву, попередня в процесі розгляду і треба чекати результат. Наш ЦНАП розпочне прийом заяв від такої категорії осіб з понеділка 03.11.2025 за умови вчасного доопрацювання відповідного програмного забезпечення. Ми поруч із вами. Для нас ця послуга — теж нова, тому ми навчатимемось разом із вами: спокійно, уважно й по-людськи    І ще, просимо вас, щоб одразу не бігли до ЦНАПу, а як мінімум зайшли в свій застосунок Резерв + та спробували самостійно подати заявку. Це зекономить Ваш час, та час інших військовозобов'язаних, у яких така функція подачі не спрацювала.
07 Серпня, 2024 р., 12:18
     Нагадуємо про те, що державний реєстратор речових прав на нерухоме майно здійснює прийом громадян в «Центрі надання адміністративних послуг-Дія Центр» за адресою: с. Добросин, вул. Учительська, 8-Б кожного вівторка та четверга з 09:00 до 17:00 год. Телефон для запису: (098) 0369811 - Ружицький І. М.   Перелік послуг, які можна отримати: - Державна реєстрація права власності на нерухоме майно, права довірчої власності як способу забезпечення виконання зобов’язання на нерухоме майно, об’єкт незавершеного будівництва; - Державна реєстрація речового права, похідного від права власності; - Державна реєстрація обтяжень речових прав на нерухоме майно; - Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна; - Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно; - Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, скасування рішення державного реєстратора (за судовим рішенням); - Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно; - Заборона вчинення реєстраційних дій.
12 Червня, 2024 р., 15:54
   Реєстрація місця проживання дитини потребує згоди обох батьків. Втім буває так, що через погані стосунки, зокрема після розлучення, один з батьків не дає потрібну згоду. Такі дії порушують права та потреби дитини. Що робити в такій ситуації роз’яснюють юристи системи безоплатної правничої допомоги.
16 Травня, 2024 р., 11:42
     18 травня вступає в дію ЗУ про мобілізацію, згідно з яким військовозобов’язані громадяни мають оновити свої персональні дані.   Зробити це можна в ТЦК та СП; в електронному кабінеті військовозобов’язаного; в ЦНАП.   Для того, щоб оновити свої дані через центр надання адміністративних послуг необхідно ОСОБИСТО прийти у відділення ЦНАП. Перелік документів ідентифікаційний код паспорт громадянина України. заява (заповнюється у ЦНАПі) У заяві зазначається прізвище, ім’я, по батькові; дата народження; фактичне місце проживання (у разі, якщо не збігається з місцем реєстрації, то вказувати саме ту адресу, де ви проживаєте, а не ту, де зареєстровані); номер телефону; адресу електронної пошти (за наявності).   Перевірена та підписана заява заявником передається адміністратором в держаний реєстр «Оберіг». Після завершення перевірки даних, адміністратор роздруковує ВИТЯГ та видає військовозобов’язаному як підтвердження про оновлення даних..   Оновити дані військовозобов’язані громадяни можуть у будь-якому ЦНАПі незалежно від реєстрації місця проживання! Телефон: 0980369811 с. Добросин, вул. Учительська, 8-Б.
23 Січня, 2024 р., 09:57
  Нагадуємо, що в другий та четвертий вівторок місяця із 10:00 до 13:00 год. представник Управління Пенсійного фонду здійснює прийом громадян у приміщенні ЦНАП Дія Центр за адресою: с. Добросин, вул. Учительська.

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь