Актуальна інформація
04 Листопада, 2025 р., 14:57
Уряд ухвалив зміни до постанови №560, які докорінно змінюють систему оформлення відстрочок. Головна мета — спростити процес і підвищити прозорість.
З 01 листопада 2025 року подати документи на відстрочку від мобілізації можна через ЦНАПи або мобільний застосунок Резерв+. ТЦК такі заяви приймати не будуть.
Прості правила. Чесний процес. Чітка відповідальність.
Сервіс — у ЦНАПах , рішення — за ТЦК
УВАГА! Заяву на відстрочку громадянин подає лише особисто. Представник (наприклад, родич чи юрист) подати її замість військовозобов’язаного не може!
Мета проста — зробити все зручніше для вас:
- подати заяву можна через ЦНАП;
-зменшити черги в ТЦК;
- прибрати «біганину» з документами.
Що це означає?
ЦНАПи лише приймають документи і передають їх до ТЦК в електронній формі, рішення щодо надання відстрочки, як і раніше ухвалює ТЦК !!!!
Без консультацій:
Адміністратор ЦНАП НЕ КОНСУЛЬТУЄ щодо підстав або видів відстрочки. Його завдання - прийняти заяву та передати її до ТЦК. Тому перед візитом заявник має чітко знати підставу, за якою подає заяву, і мати повний пакет документів відповідно до вимог Постанови №560.
За достовірність та актуальність поданих документів відповідає виключно заявник. Якщо документи застарілі або містять неточності, ЦНАП не несе відповідальності за можливу відмову у відстрочці.
Орієнтовний термін опрацювання 7-15 робочих днів, у випадку позитивного результату - інформацію можна буде перевірити у «Резерв+» або дізнатися безпосередньо в ЦНАП, у випадку відмови - сповіщення надійде на електронну пошту та до ЦНАП. Щоб подати заяву, у заявника має бути обов’язково зареєстрована електронна пошта!
З переліком документів, необхідних для кожної категорії громадян, можна ознайомитися за посиланням:
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/560-2024-%D0%BF#n3
Якщо заяву вже подавали (наприклад, подали через Резерв+, але плануєте подати і через ЦНАП) - людина не може подати нову заяву, попередня в процесі розгляду і треба чекати результат.
Наш ЦНАП розпочне прийом заяв від такої категорії осіб з понеділка 03.11.2025 за умови вчасного доопрацювання відповідного програмного забезпечення.
Ми поруч із вами.
Для нас ця послуга — теж нова, тому ми навчатимемось разом із вами: спокійно, уважно й по-людськи
І ще, просимо вас, щоб одразу не бігли до ЦНАПу, а як мінімум зайшли в свій застосунок Резерв + та спробували самостійно подати заявку. Це зекономить Ваш час, та час інших військовозобов'язаних, у яких така функція подачі не спрацювала.
07 Серпня, 2024 р., 12:18
Нагадуємо про те, що державний реєстратор речових прав на нерухоме майно здійснює прийом громадян в «Центрі надання адміністративних послуг-Дія Центр» за адресою: с. Добросин, вул. Учительська, 8-Б кожного вівторка та четверга з 09:00 до 17:00 год.
Телефон для запису: (098) 0369811 - Ружицький І. М.
Перелік послуг, які можна отримати:
- Державна реєстрація права власності на нерухоме майно, права довірчої власності як способу забезпечення виконання зобов’язання на нерухоме майно, об’єкт незавершеного будівництва;
- Державна реєстрація речового права, похідного від права власності;
- Державна реєстрація обтяжень речових прав на нерухоме майно;
- Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна;
- Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
- Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, скасування рішення державного реєстратора (за судовим рішенням);
- Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
- Заборона вчинення реєстраційних дій.
24 Липня, 2024 р., 10:28
12 Червня, 2024 р., 15:54
Реєстрація місця проживання дитини потребує згоди обох батьків. Втім буває так, що через погані стосунки, зокрема після розлучення, один з батьків не дає потрібну згоду. Такі дії порушують права та потреби дитини.
Що робити в такій ситуації роз’яснюють юристи системи безоплатної правничої допомоги.
16 Травня, 2024 р., 11:42
18 травня вступає в дію ЗУ про мобілізацію, згідно з яким військовозобов’язані громадяни мають оновити свої персональні дані.
Зробити це можна
в ТЦК та СП;
в електронному кабінеті військовозобов’язаного;
в ЦНАП.
Для того, щоб оновити свої дані через центр надання адміністративних послуг необхідно
ОСОБИСТО прийти у відділення ЦНАП.
Перелік документів
ідентифікаційний код
паспорт громадянина України.
заява (заповнюється у ЦНАПі)
У заяві зазначається
прізвище, ім’я, по батькові;
дата народження;
фактичне місце проживання (у разі, якщо не збігається з місцем реєстрації, то вказувати саме ту адресу, де ви проживаєте, а не ту, де зареєстровані);
номер телефону;
адресу електронної пошти (за наявності).
Перевірена та підписана заява заявником передається адміністратором в держаний реєстр «Оберіг». Після завершення перевірки даних, адміністратор роздруковує ВИТЯГ та видає військовозобов’язаному як підтвердження про оновлення даних..
Оновити дані військовозобов’язані громадяни можуть у будь-якому ЦНАПі незалежно від реєстрації місця проживання!
Телефон: 0980369811
с. Добросин, вул. Учительська, 8-Б.
03 Квітня, 2024 р., 10:33
23 Січня, 2024 р., 09:57
Нагадуємо, що в другий та четвертий вівторок місяця із 10:00 до 13:00 год. представник Управління Пенсійного фонду здійснює прийом громадян у приміщенні ЦНАП Дія Центр за адресою:
с. Добросин, вул. Учительська.
