Добросинсько-Магерівська громада
Львівська область, Львівський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Інклюзивно-ресурсний центр

27 Вересня, 2023 р., 08:45
  21-22 вересня 2023 року в м. Сколе відбулась нарада-семінар директорів інклюзивно-ресурсних центрів Львівщини.      Керівники інклюзивно-ресурсних центрів мали змогу поділитись досвідом, обговорити важливі питання організації навчання осіб з особливими потребами та окреслили важливі напрямки роботи на 2023-24 навчальний рік.    Участь у нараді прийняла Віра Бокало, т.в.о.директора Комунальної установи "Інклюзивно-ресурсний центр Добросинсько-Магерівської сільської ради Львівського району Львівської області".   Дякуємо організаторам заходу Марії Васюник, головному спеціалісту ДОН ЛОДА, Наталії Диміцькій, директору Комунальної установи «Сколівський інклюзивно-ресурсний центр» Сколівської міської ради та усій команді центру. Ви - неймовірні!   Фото зі сторінки https://skole.irc.org.ua/news/22-05-49-22-09-2023/?fbclid=IwAR3AYzIDy1p43nPLnfjEBHAtbxw8uVQJU91Amtt6A5gyRMmJ4q5U54E8vgs  
22 Вересня, 2023 р., 10:43
  20 вересня на базі Добросинсько-Магерівського ІРЦ відбувся семінар за участю класних керівників інклюзивних класів та асистентів вчителя.   Розглянули такі теми: - Деталі оформлення та створення індивідуальної програми розвитку (ІПР) учня з особливими освітніми потребами, який здобуває освіту в умовах інклюзивного навчання.   Учасники рлзглянули такі розділи програми: 1. Період виконання 2. Загальні відомості про учня 3. Індивідуальні особливості розвитку 4. Індивідуальний навчальний план 5. Рекомендації щодо організації освітнього процесу особи з ООП 6. Додаткові психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги 7. Забезпечення допоміжними засобами навчання 8. Потреба в розумному пристосуванні 9. Особливості проведення оцінювання 10. Потреба у продовження строків навчання 11. Додаткові напрями роботи 12. Детальніший розбір особливих освітніх труднощів дитини з ООП 13. Члени команди психолого-педагогічного супроводу, які складали ІПР. (доповідачі: т.в.о. директора Бокало В.Г., фахівці ІРЦ Кулявець А.Д., Пеприк О.Г.,Рудик К.І.)   Учасники семінару взяли активну участь в обговоренні всіх моментів ІПР, поділились своїм досвідом, труднощами та успіхами в організації освітнього процесу їх інклюзивного класу.   Щиро дякуємо за участь!
25 Травня, 2023 р., 09:32
Вміння чекати - один із важливих навиків не тільки для дітей, а й для дорослих. Але якщо у дорослих на цей навик впливає характер, темперамент, досвід та самоконтроль, то в дітей з цим великі проблеми, особливо у дітей з затримкою розвитку та мовлення.   В повсякденному житті ми стикаємось із необхідністю чекати щодня, це і черги, і пробки, і настання очікуваних подій. І якщо дитина не вміє чекати, то кожна така ситуація буде призводити до стресу і викликати небажану поведінку.   Що ж робити? 1.Починати навчати малюка в спеціально структурованому для цього середовищі, де ви зможете контролювати час очікування і доступ до заохочень. 2.У зв'язку з тим, що навичка очікування - це одна з форм комунікації, можна скористатися карточками PECS із символом "чекай". 3. Змоделювати ситуацію в якій дитина попросить про бажаний предмет. Але замість того, щоб відразу передати його малюкові ви дайте карточку "чекай". В перші рази це очікування в 2-3 секунди. Забираєте в малюка карточку і даєте бажаний предмет. Обов'язково хвалите. Для закріплення вміння необхідно повторювати процедуру протягом дня багато разів в різних спланований заздалегідь ситуаціях. 4. Поступово збільшуйте час очікування на пару секунд з кожною пробою. 5. Як тільки час очікування буде близько 30 сек. запропонуйте разом з карточкою предмет, що може зацікавити дитину на деякий час. У вас може бути заготовлена коробка з такими предметами (книжечка, антістреси для рук, тощо). 6. Коли в структурованому середовищі навичка закріплена переходимо до відпрацювання вміння в реальному середовищі. Починайте з передбачуваних ситуацій. Окрім карток PECS можна використовувати пісочний годинник.   Наберіться терпіння, будьте послідовні і у вас обов'язково все вийде!
24 Квітня, 2023 р., 13:52
Сьогодні, 24 квітня, відбулась чергова практико-орієнтована онлайн-зустріч фахівців ІРЦ (вчителів-логопедів) Львівської області, де фахівці Добросинсько-Магерівського інклюзивно-ресурсного центру виступили з темою "Логопедична робота при порушеннях вимови звука [р]".   Розкрито тему: Вступ. Чому саме звук [р] ? Уклад органів артикуляції звука [р] Онтогенез звука . Порівняльна характеристика порушень вимови звука [р]. Методи постановки, враховуючи нозології. Мотивація – головний чинник якісного результату. Батьки – контроль і розум дитини. Співпраця з батьками .   Дякуємо всім за присутність, співпрацю та зацікавленість цією темою.
30 Березня, 2023 р., 12:23
  29 квітня на базі Добросинсько-Магерівського ІРЦ відбувся семінар за участю класних керівників інклюзивних класів та асистентів вчителя.   На семінарі розглянули дві теми: - Структура написання психолого-педагогічної характеристики на учня молодшого шкільного віку (доповідач фахівець ІРЦ Рудик К.І.) - Деталі оформлення та створення індивідуальної програми розвитку (ІПР) учня з особливими освітніми потребами, який здобуває освіту в умовах інклюзивного навчання.   Під час семінару учасники розглянули такі розділи програми: 1. Період виконання; 2. Загальні відомості про учня; 3. Індивідуальні особливості розвитку; 4. Рекомендації щодо організації освітнього процесу особи з ООП; 5. Додаткові психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги; 6. Навчання; 7. Забезпечення асистента учня (учениці); 8. Забезпечення допоміжними засобами навчання; 9. Потреба в розумному пристосуванні; 10. Особливості проведення оцінювання; 11. Потреба у продовження строків навчання; 12. Додаткові напрями роботи; 13. Члени команди психолого-педагогічного супроводу, які складали ІПР, (доповідачі: т.в.о. директора Бокало В.Г., фахівці ІРЦ Кулявець А.Д., Пеприк О.Г.).   Учасники семінару взяли активну участь в обговоренні всіх моментів ІПР, поділились своїм досвідом, труднощами та успіхами в організації освітнього процесу їхнього інклюзивного класу.   Дякуємо всім за плідну участь. В нас все вийде.  
15 Березня, 2023 р., 09:07
  Інформація буде корисна педагогам інклюзивних класів щодо оцінювання учнів з інтелектуальними труднощами.   Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку/навчально-методичний посібник /авт.:О.В.Чеботарьова, Г.О.Блеч, І.В. Гладченко, С.В.Трикоз, І.В. Бобренко та ін.-К.,ІСП НАПН України, 2020 (Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку).   Переходьте за посиланням https://ircenter.gov.ua/  
09 Березня, 2023 р., 10:10
  Відбулась робоча зустріч з педагогами закладів дошкільної освіти Добросинсько-Магерівської ТГ, а саме вихователями інклюзивних груп ЗДО, асистентами вихователя, завідуючими закладів дошкільної освіти, де організовано інклюзивне навчання для дітей з особливими освітніми потребами.   Фахівці ІРЦ поділились з присутніми знаннями про:     оновлення та застосування нормативно-правової бази: 1. Постанова КМУ №530 від 10 квітня 2019 р. зі змінами Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти . 2.Методичні рекомендації щодо створення та функціонування інклюзивного освітнього середовища в закладах дошкільної освіти. 3.Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних групах закладів дошкільної освіти. розглянули схему написання психолого-педагогічної характеристики на дошкільника; уточнили перелік та зразки документації асистента вихователя та вихователя інклюзивної групи; розібрались з деталями написання індивідуальної програми розвитку дитини з ООП; провели рефлексію (зворотній зв'язок) про зустріч.   Дякуємо всім за присутність, активність та зацікавленість.  
02 Лютого, 2023 р., 10:06
  Порушення мовлення - найбільш поширена проблема серед дітей. У першому класі загальноосвітніх шкіл ці порушення трапляються від 20% до 50 % .   Батьки ні в якому разі не повинні залишатися байдужими до мовленнєвих недоліків своїх дітей. У колі своєї сім’ї дорослі розуміють дитину з півслова і вона почуває себе впевнено. Але з віком розширюється мовне коло спілкування дитини і мовленнєві вади стають на перешкоді швидкого встановлення контактів з однолітками, виникають різні ускладнення, психологічні проблеми. Недостатньо розвинене мовлення, бідність словникового запасу, проблеми у вимові звуків негативно впливають на загальний розумовий розвиток дитини.   Мовлення дорослих – приклад для дітей. Успіх мовленнєвого розвитку дитини насамперед залежить від мовлення дорослих, які оточують її з раннього дитинства. Малюк навчається говорити завдяки слуху і здібності до наслідування. Яскраве виразне мовлення дорослих привертає увагу дітей, полегшує розуміння його і запам’ятовування . Отже, дорослі повинні прагнути до того, щоб забезпечити правильний мовленнєвий розвиток дитини, починаючи вже з перших місяців її життя. Правильне мовлення допомагає малюку встановлювати контакти з іншими дітьми, вільно передавати свої думки і побажання, сприяє успішному навчанні у школі.   Вчитель-логопед може допомогти вашій дитині у разі мовленнєвих труднощів. Якщо вас тривожить мовлення дитини, проконсультуйтесь з логопедом.

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь