Добросинсько-Магерівська громада
Львівська область, Львівський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Інклюзивно-ресурсний центр

11 Грудня, 2024 р., 13:48
     Діти нашої громади, яким організовано інклюзивне навчання та індивідуальну форму навчання в закладах освіти громади, та дітки, які відвідують корекційно-розвиткові заняття в ІРЦ, побували на мюзиклі "Фабрика св. Миколая" (автор Павло Табаков, учасники - вихованці школи П.Табакова).   Це дійство, яке відбулось у Центрі Довженка (м.Львів), організували для нас та для 500 інших діток спецзакладів Львівщини БФ " МАЛЕНЬКІ МРІЇ" та його директорка Любов Боднар. Мюзикл, подарунки, дорога у комфортному автобусі не залишили байдужими нікого. Чи сподобалось? Запитайте дітей))) Ми побачили сяючі, задоволені обличчя наших хлопців і дівчаток. Ми тішимось.   А зараз ДЯКУЄМО! ДЯКУЄМО! ДЯКУЄМО! : - Любові БОДНАР, директорці БФ "МАЛЕНЬКІ МРІЇ", та волонтерам, які запросили та організували для нас це неймовірне свято, свято любові, загадок і див! Дякуємо за подарунки для усіх наших дітей з особливими освітніми потребами. Ви неймовірні! -  дитячому фонду ООН "ЮНІСЕФ" за надану нам кімнату відпочинку, де ми змогли провести півтора години відпочинку перед виставою; - Школі Павла ТАБАКОВА - за створену "діснеївську" казку. Пишаємось вашим талантом та професійністю! - Андрію ДУМІ, депутату Львівської обласної ради, за допомогу в організації транспортного засобу та підтримці; - Дякуємо батькам та дітям, які відгукнулись на нашу пропозицію. Дякуємо дітям за чемну поведінку, за балакучість і цікавість від побаченого.   Ви усі-усі класні, цікаві, веселі, життєрадісні! Зі святом Вас усіх ! Зі святом усіх, хто читає та переглядає наш допис! До нових зустрічей!  
20 Листопада, 2024 р., 12:28
     Співпраця між Інклюзивно-ресурсними центрами та КЗ ЛОР «Жовківським БНРЦ «Злагода»» є важливим кроком у розвитку підтримки осіб з особливими освітніми потребами. Спільна робота дозволяє не лише забезпечити допомогу дітям з ООП, але й звести на плідну постійну співпрацю фахівців із різних сфер – педагогів, вихователів, психологів, логопедів. Така спільна діяльність є важливим етапом на шляху до побудови інклюзивного доступного середовища для всіх дітей незалежно від їх можливостей.   На світлині момент підписання Угоди про співпрацю між КЗ ЛОР «Жовківським БНРЦ «Злагода» та Добросинсько-Магерівським ІРЦ.  Такі ж Угоди про співпрацю уклали сусідні ІРЦ м. Жовква та м. Рава-Руська.
24 Жовтня, 2024 р., 08:47
    Звук "Р" формується у мовленні дитини, зазвичай, до 5 років. Багато дітей, старших цього віку, мають неправильну його вимову: - пропускають звук; - гаркавлять; - замінюють іншим звуком; - промовляюють губами ( "кучерський"  звук Р); - промовляють спинкою язика, а не його кінчиком.   Часто батьки самостійно навчають свою дитину промовляти звук Р, використовуючи навчальні відео з YouTube. І не завжди це виходить добре. Не знаючи правильної артикуляції звука і можливостей своєї дитини, батьки можуть навчити неправильно.   Помилки, які роблять батьки: - не звертають увагу на положення нижньої щелепи при вимові. Дитина може висувати її занадто вперед або ставити вбік; - дитина не відкриває ротик при вимові звука, що викликає напругу і не дозволить закріпити цей звук у мовленні; - викликають примусову вібрацію (дрижання) кінчика язика, яке не комфортне при вимові звука Р і в подальшому такий звук неможливо закріпити у щоденне спонтанне мовлення.   Найкращим рішенням для батьків буде звернення за допомогою до кваліфікованого логопеда, який допоможе вирішити проблему. Адже кожна дитина має свої особливості, на які необхідно звернути увагу. Це і  будова артикуляційного апарату, рухливість язика, рівень розуміння і сприймання дитини.   Тому звертайтесь за допомогою до логопеда.
03 Жовтня, 2024 р., 12:31
    Впродовж вересня-жовтня фахівці ІРЦ беруть участь у засіданнях команд психолого-педагогічного супроводу осіб з особливими освітніми потребами (за запитом), консультують батьків, педагогів закладів освіти Добросинсько-Магерівської сільської ради щодо організаціїї освітнього процесу дітей з ООП.   Основними принципами діяльності Команди супроводу є:   - повага до індивідуальних особливостей дитини з ООП; - дотримання інтересів дитини з ООП, недопущення дискримінації та порушення її прав; - командний підхід; - активна співпраця з батьками дитини з ООП, залучення їх до освітнього процесу та розробки ІПР; - конфіденційність та дотримання етичних принципів; - міжвідомча співпраця.   Більше інформації про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами можна дізнатись за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0609729-18#Text  
26 Вересня, 2024 р., 09:23
    Нагадуємо про готовність дитини до шкільного навчання, до її бажання і усвідомлення необхідності вчитися, що виникає в результаті соціального дозрівання дитини, появи у неї внутрішніх протиріч, які визначають мотивацію до навчальної діяльності.   Якщо ви помічаєте, що ваша дитина не готова до шкільного навчання, а ви вже у 1 класі, вересень-жовтень ще дає можливість зупинити процес і продовжити дошкільне навчання. Дитина ще не звикла до колективу. У 2 класі зробити це буде важко. Тому, батьки і педагоги, звертайтесь до фахівців, які допоможуть краще зрозуміти потреби дитини.   Допоможемо дитині раніше, аніж проблема завадить її успіхам.
19 Вересня, 2024 р., 14:44
     Сьогодні фахівці ІРЦ Рудик Катерина та т.в.о. директора Бокало Віра взяли участь (за запитом) у засіданні команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами у Магерівському ЗДО.   Учасниками команди були педагоги (вихователі, музкерівник, асистент вихователя, завідувач закладу), фахівці ІРЦ, мама дитини з ООП. Засідання команди відбулося вперше, оскільки інклюзивна група створена цьогоріч.   Учасники познайомились між собою, обговорили сильні сторони дитини, навчальний маршрут, визначили чим і як допомогти дитині для кращого всебічного розвитку.   Дякуємо усім за співпрацю та бажаємо усім учасникам подальшого успіху у навчанні хлопчика.
19 Вересня, 2024 р., 08:57
         18 вересня 2024 року Комунальна установа «Інклюзивно-ресурсний центр Добросинсько-Магерівської сільської ради Львівського району Львівської області» провела навчальний семінар професійної спільноти вчителів, вихователів ЗДО та асистентів вчителя/вихователя інклюзивних класів/груп та відповідальних осіб за інклюзивне навчання у ЗО відділу освіти Добросинсько-Магерівської сільської ради.   Учасники семінару спілкувалися на такі  теми:   - організація інклюзивного навчання у ЗО - Бокало В.Г., т.в.о. директора ІРЦ; - пакет документів асистента вчителя/вихователя (оглядово) – Кулявець А.Д., фахівець ІРЦ; - Індивідуальна программа розвитку (індивідуальний навчальний план, адаптований розклад) – Рудик К.І., фахівець ІРЦ.   У нашій громаді у 2024-25 н.р. навчається в інклюзивних класах/групах закладів освіти 31 особа з особливими освітніми потребами: 25 школярів і 6 дошкільнят.   У семінарі взяли участь 29 осіб. Дякуємо усім учасникам за активну участь.  
19 Серпня, 2024 р., 16:31
     Через десять днів малеча візьме приготовлений батьками ранець та красиві зошити і піде у 1 клас. Чи готова ваша дитина до школи?   До нас в ІРЦ звертаються батьки для того, щоб зрозуміти, чи готова їхня дитина іти в школу. І це тішить. Бо розуміння батьків про майбутню успішність сина (доньки) починає зростати. Схвально, коли батьки на перше місце ставлять готовність (фізичну та психо-емоційну) дитини до шкільного навчання, а не "моя дитина іде в школу, бо йдуть сусідські діти" або "вона дуже висока серед дітей і буде як мама". Хочемо зауважити, що в одному класі можуть навчатись діти, максимальна різниця у віці між якими є два роки.   Готовність до школи містить в собі скільки і яку шкільну інформацію (навчальну програму) готова сприйняти і засвоїти дитина. Від цього залежатиме її бажання навчатись. Ці засади у руках батьків. Рішення приймають батьки, а не дитина. У майбутньому вона за це їм подякує або навпаки.   Отримати рекомендації щодо готовності до шкільного навчання дошкільника можна, звернувшись до дитячого психіатра, практичного психолога або до фахівців ІРЦ.
13 Червня, 2024 р., 14:44
     Чіткість мовлення - це запорука успішної комунікації. На базі Магерівського ОЗЗСО І-ІІІ ст. відбувся круглий стіл учителів-логопедів Добросинсько-Магерівської ТГ.  Педагоги обговорили актуальні проблеми у практичній роботі з дітьми, які потребують логопедичної корекції, поділилися напрацюваннями з таких аспектів: -"Сучасні прийоми розвитку зв'язного мовлення дітей", Бокало В.Г., учитель-логопед Добросинського логопедичного пункту; -"Сенсорна інтеграція як метод корекції мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку", Радіонова Г.І., учитель-логопед Добросинського логопедичного пункту.   Презентація дидактичного матеріалу для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, Манік М.М., учитель Магерівського логопедичного пункту, керівник ММО учителів-логопедів.   Освітяни переглянули комплексні відеозаняття з постановки та автоматизації звуків методом наслідування, обговорили результати обстеження дітей, які мають мовленнєві порушення, шляхи корекції цих порушень, підсумували роботу за 2023-2024 н.р., розглянули пропозиції щодо планування діяльності МО на наступний рік.  
12 Лютого, 2024 р., 08:56
  Дитина, яка в майбутньому стане дорослим, прагне стати успішною у житті. Саме такою є мета кожного педагога, який працює з дітьми. А особливо для педагога, який працює з дітьми з особливими освітніми потребами. Дошкільна і шкільна освіта формує у дитини навички для майбутньої професії, навики комунікації, успішного життя у суспільстві. 8 лютого 2024 року відбулася зустріч, навчальний семінар, організований колективом Добросинсько-Магерівського ІРЦ, на тему: «Успішне навчання для особливих дітей або стратегії, що працюють».   У заході взяли участь педагоги нашої громади – працівники відділу освіти Добросинсько-Магерівської сільської ради, вчителі початкових класів, вчителі-предметники, вихователі ЗДО, асистенти вчителя, асистенти вихователя, практичні психологи, вчителі-логопеди. Учасниками семінару також були фахівець ОРЦПІО Кузь Галина Броніславівна, директор та фахівці (консультанти) інклюзивно-ресурсного центру Жовківської міської ради, адміністрація та практичний психолог БНРЦ «Злагода» м.Жовква.   З вітальним словом виступила т.в.о.директора Добросинсько-Магерівського ІРЦ Бокало Віра Григорівна, яка ознайомила присутніх з метою та програмою заходу.   Спікерами були наші запрошені гості:  - очільник відділу освіти Добросинсько-Магерівської сільської ради Смолинець Микола Михайлович. Він ознайомив учасників з організацією інклюзивного навчання у закладах освіти громади. - Васюник-Кулієва Марія Іванівна, головний спеціаліст департаменту освіти і науки ЛОДА розповіла про сучасний стан впровадження інклюзивного навчання у закладах освіти Львівщини.   Головну навчальну мету заходу цікаво та професійно розкрили Бокало Оксана Василівна та Глов’як Вікторія Мирославівна. Бокало Оксана Василівна – керівник консультативно-інформаційно-ресурсного центру БНРЦ "Довіра" м. Львів, співзасновник громадської організації «Лого», психологиня, корекційний педагог. Досвід роботи з дітьми з ООП – 22 роки. Оксана Василівна розповіла про - принципи поведінки (поведінковий інструментарій); - мотиваційні стимули; - безпомилкове навчання – шлях до успіху; - візуальні стимули в процесі навчання; - альтернативну та допоміжну комунікацію в роботі з дітьми, які мають особливі освітні потреби. Глов'як Вікторія Мирославівна - вчитель-логопед, вчитель початкових класів для дітей з важкими порушеннями мовлення, БНРЦ "Довіра" м. Львів. Досвід роботи з дітьми з ООП - 35 років. Вікторія Мирославівна поділилась своїм багаторічним досвідом роботи. Розкрила тему: «Особливості навчання дітей з ООП. Компетентнісний підхід»: - Як формуємо компетентності ; - Якими є загально-навчальні уміння та навички; - Емоційно-мотиваційний компонент навчання; - Що робити, коли інтерес до навчання слабкий? - Як зацікавити дитину до навчання? - Наочність – «за» і «проти»; - Чи вчити правила? - Зошити-помічники; - Математика. Життєва компетентність; - Українська мова. Комунікативна компетентність; - Біологія, географія та інш. Адаптація. Модифікація; - Як враховувати особливості читання? - Нова роль трудового навчання; - Діагностувальні роботи. Особливості; - Навчання дітей з порушеннями інтелекту. Особливості.   Насправді зустріч відбулася у дружній атмосфері. Всі учасники семінару уважно і з цікавістю слухали наших запрошених гостей. Вся інформація була для нас усіх корисною.   Захід тривав майже шість годин, а обличчя присутніх випромінювали позитивні емоції. Учасники запитували, спілкувались, у них виникало бажання висловлюватись про почуте. Слова-відгуки прозвучали з уст Савки Марії Іванівни, методиста відділу освіти Добросинсько-Магерівської ради, та Пеприк Ірини Володимирівни, головного спеціаліста відділу освіти Добросинсько-Магерівської ради.   Велика дяка Вам, наші гості, за цікаві та корисні знання, якими Ви поділились з усіма нами. А також дякуємо усім учасникам за участь у семінарі. Голосно дякуємо сусідам - Жовківський ІРЦ і БНРЦ «Злагода». Ви молодці, що приїхали до нас! Ділимось, навчаємось, творимо і працюємо! До нових зустрічей!    

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь