Добросинсько-Магерівська громада
Львівська область, Львівський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Інклюзивно-ресурсний центр

24 Квітня, 2023 р., 13:52
Сьогодні, 24 квітня, відбулась чергова практико-орієнтована онлайн-зустріч фахівців ІРЦ (вчителів-логопедів) Львівської області, де фахівці Добросинсько-Магерівського інклюзивно-ресурсного центру виступили з темою "Логопедична робота при порушеннях вимови звука [р]".   Розкрито тему: Вступ. Чому саме звук [р] ? Уклад органів артикуляції звука [р] Онтогенез звука . Порівняльна характеристика порушень вимови звука [р]. Методи постановки, враховуючи нозології. Мотивація – головний чинник якісного результату. Батьки – контроль і розум дитини. Співпраця з батьками .   Дякуємо всім за присутність, співпрацю та зацікавленість цією темою.
30 Березня, 2023 р., 12:23
  29 квітня на базі Добросинсько-Магерівського ІРЦ відбувся семінар за участю класних керівників інклюзивних класів та асистентів вчителя.   На семінарі розглянули дві теми: - Структура написання психолого-педагогічної характеристики на учня молодшого шкільного віку (доповідач фахівець ІРЦ Рудик К.І.) - Деталі оформлення та створення індивідуальної програми розвитку (ІПР) учня з особливими освітніми потребами, який здобуває освіту в умовах інклюзивного навчання.   Під час семінару учасники розглянули такі розділи програми: 1. Період виконання; 2. Загальні відомості про учня; 3. Індивідуальні особливості розвитку; 4. Рекомендації щодо організації освітнього процесу особи з ООП; 5. Додаткові психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги; 6. Навчання; 7. Забезпечення асистента учня (учениці); 8. Забезпечення допоміжними засобами навчання; 9. Потреба в розумному пристосуванні; 10. Особливості проведення оцінювання; 11. Потреба у продовження строків навчання; 12. Додаткові напрями роботи; 13. Члени команди психолого-педагогічного супроводу, які складали ІПР, (доповідачі: т.в.о. директора Бокало В.Г., фахівці ІРЦ Кулявець А.Д., Пеприк О.Г.).   Учасники семінару взяли активну участь в обговоренні всіх моментів ІПР, поділились своїм досвідом, труднощами та успіхами в організації освітнього процесу їхнього інклюзивного класу.   Дякуємо всім за плідну участь. В нас все вийде.  
15 Березня, 2023 р., 09:07
  Інформація буде корисна педагогам інклюзивних класів щодо оцінювання учнів з інтелектуальними труднощами.   Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку/навчально-методичний посібник /авт.:О.В.Чеботарьова, Г.О.Блеч, І.В. Гладченко, С.В.Трикоз, І.В. Бобренко та ін.-К.,ІСП НАПН України, 2020 (Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку).   Переходьте за посиланням https://ircenter.gov.ua/  
09 Березня, 2023 р., 10:10
  Відбулась робоча зустріч з педагогами закладів дошкільної освіти Добросинсько-Магерівської ТГ, а саме вихователями інклюзивних груп ЗДО, асистентами вихователя, завідуючими закладів дошкільної освіти, де організовано інклюзивне навчання для дітей з особливими освітніми потребами.   Фахівці ІРЦ поділились з присутніми знаннями про:     оновлення та застосування нормативно-правової бази: 1. Постанова КМУ №530 від 10 квітня 2019 р. зі змінами Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти . 2.Методичні рекомендації щодо створення та функціонування інклюзивного освітнього середовища в закладах дошкільної освіти. 3.Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних групах закладів дошкільної освіти. розглянули схему написання психолого-педагогічної характеристики на дошкільника; уточнили перелік та зразки документації асистента вихователя та вихователя інклюзивної групи; розібрались з деталями написання індивідуальної програми розвитку дитини з ООП; провели рефлексію (зворотній зв'язок) про зустріч.   Дякуємо всім за присутність, активність та зацікавленість.  
02 Лютого, 2023 р., 10:06
  Порушення мовлення - найбільш поширена проблема серед дітей. У першому класі загальноосвітніх шкіл ці порушення трапляються від 20% до 50 % .   Батьки ні в якому разі не повинні залишатися байдужими до мовленнєвих недоліків своїх дітей. У колі своєї сім’ї дорослі розуміють дитину з півслова і вона почуває себе впевнено. Але з віком розширюється мовне коло спілкування дитини і мовленнєві вади стають на перешкоді швидкого встановлення контактів з однолітками, виникають різні ускладнення, психологічні проблеми. Недостатньо розвинене мовлення, бідність словникового запасу, проблеми у вимові звуків негативно впливають на загальний розумовий розвиток дитини.   Мовлення дорослих – приклад для дітей. Успіх мовленнєвого розвитку дитини насамперед залежить від мовлення дорослих, які оточують її з раннього дитинства. Малюк навчається говорити завдяки слуху і здібності до наслідування. Яскраве виразне мовлення дорослих привертає увагу дітей, полегшує розуміння його і запам’ятовування . Отже, дорослі повинні прагнути до того, щоб забезпечити правильний мовленнєвий розвиток дитини, починаючи вже з перших місяців її життя. Правильне мовлення допомагає малюку встановлювати контакти з іншими дітьми, вільно передавати свої думки і побажання, сприяє успішному навчанні у школі.   Вчитель-логопед може допомогти вашій дитині у разі мовленнєвих труднощів. Якщо вас тривожить мовлення дитини, проконсультуйтесь з логопедом.
01 Лютого, 2023 р., 09:42
  Особи з аутизмом мають свої сильні сторони, серед яких:   • схильність до впорядкованості, завершеності, структурованості; • кмітливість, переважання невербального інтелекту; • високорозвинена механічна пам’ять; • здатність до запам’ятовування знакових систем (насамперед мови програмування); • здатність бездоганно та без відволікань виконувати ті дії, яких навчені; • високорозвинена здатність орієнтуватись у просторі й часі; • тонке відчуття емоційного стану іншої людини, розуміння того, з ким і як можна поводитись; • абсолютний музичний слух.
27 Січня, 2023 р., 10:12
  ЯК НАВЧИТИ ДИТИНУ ЛЮБИТИ КНИЖКИ?    Головне правило - зацікавити. Змушувати навіть не намагайтеся. Покоління інтернету і гаджетів зростає зовсім в іншій реальності, отримує інформацію з відео, картинок, реклами... Але і книгам має бути місце - красивим, захоплюючим, цікавим!   Отже, вчимо любити читати:   1. Читайте дітям з народження. Починайте з книжок-картинок з пісеньками, великими ілюстраціями, вставками з тканини, хутра та інших матеріалів. Щоденна «порція» читання - 3-4 книги. 2. Поступово читайте довше. Час читання можна збільшувати до 20 хвилин в день. Орієнтуватися треба на те, як довго вам вдається утримувати увагу дитини. 3. Задавайте питання під час читання. Поки дитина мала, не варто читати йому книги в режимі монологу, запитуйте: «Ти бачиш тут собачку? Як вона гавкає?» Чим старша дитина, тим складнішими будуть питання. Що думають персонажі, що вони будуть робити далі і чому, чому вчить ця історія. 4. Подавайте приклад. Для дитини набагато важливіше, що дорослі роблять, а не те, що вони говорять. Нехай малюк бачить вас читаючим хоча б по кілька хвилин на день. 5. Обговорюйте прочитане. Розповідайте, які книги прочитали на цьому тижні самі, що цікавого дізналися. Запитуйте у дитини, що прочитала вона. Малюк поступово втягнеться в ці обговорення, у нього сформується інтерес до вдумливого читання. 6. Збирайте домашню бібліотеку. Для дитини навіть міні-бібліотека повинна бути невід'ємною частиною інтер'єру. Нехай бере улюблену книжку з полиці, коли хоче, і перечитує, переглядає, просто доторкається до неї (адже в дитинстві важливо все розуміти на дотик). 7. Створіть комфортні умови для читання. Пункт випливає з попереднього. Коли книги заховані в шафі, і дитина не може дістати їх без допомоги дорослих, а це не дуже мотивує. Обладнайте зручний стелаж і затишне містечко для читання - наприклад, яскраве крісло з подушками. 8. Вибирайте красиві книжки. Не тільки з барвистими ілюстраціями, але і з якісної папером, друком, запахом. Всі ці приємні відчуття «викликають звикання» в хорошому сенсі. 9. Познайомте дитину з різними жанрами. Літературні вподобання починають формуватися ще в дитинстві. Одна дитина обожнює вірші, інша їх терпіти не може і обрає ілюстровані енциклопедії, хтось любить чарівні казки. Шукайте «своє». 10. Орієнтуйтеся на вибір малюка. Обирайте книги разом з дитиною. Часто батьки купують дітям книги, які самі любили в дитинстві або які прийнято читати в їхньому віці. Але світ літератури величезний, а діти такі різні - у них можуть бути свої смаки. 11. Намагайтеся показувати дитині те, про що вона читає. Дізнаватися про щось з книги цікаво, але ще краще - побачити це на власні очі. Дитині подобається курочка Ряба? З`їздіть в гості до дідуся в село і покажіть справжніх курей. Він обожнює енциклопедії про космос? Чудовий привід сходити в планетарій. Такі заходи допомагають зміцнити інтерес до книг і краще запам'ятовувати прочитане. 12. Вивчайте інструкції. Наприклад, мама може прикинутися, що не вміє готувати суп, і попросить доньку прочитати їй рецепт: які продукти і коли потрібно опускати в каструлю? Дитина відчуває себе головною і із задоволенням «вчить» дорослого. Згодом вона буде шукати потрібне саме в книгах. 13. Знаходьте актуальні сюжети. Будь-якій дитині іноді потрібні підтримка і порада. Діти з цікавістю читають твори, в яких персонажі відчувають ті ж труднощі, що і вони. 14. Виписуйте журнали і комікси. Якщо дитину не виходить зацікавити книгами, можна спробувати журнали. Колекціонування, очікування нового випуску раз на тиждень або на місяць - це вже цікаво. А журнали такі красиві!
13 Січня, 2023 р., 12:04
  У Добросинсько-Магерівському інклюзивно-ресурсному центрі працюють фахівці (консультанти):   -вчитель-логопед; -практичний психолог; -вчитель-дефектолог.   Основними завданнями інклюзивно-ресурсного центру є:   1) проведення комплексної оцінки, у тому числі повторної, та здійснення системного кваліфікованого супроводу осіб у разі встановлення у них особливих освітніх потреб; 2) надання рекомендацій закладам освіти щодо розроблення індивідуальної програми розвитку особи; 3) консультування батьків, інших законних представників особи з особливими освітніми потребами щодо особливостей її розвитку; 4) забезпечення участі педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру: у діяльності команди психолого-педагогічного супроводу особи з особливими освітніми потребами; у семінарах, тренінгах, майстер-класах для підвищення кваліфікації педагогічних працівників, обміну досвідом тощо; 5) надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових та інших послуг дітям з особливими освітніми потребами: дітям раннього та дошкільного віку, які не відвідують заклади дошкільної освіти; дітям, які здобувають освіту у формі педагогічного патронажу; 6) визначення потреби в асистенті учня та/або супроводі дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі (групі); 7) визначення рівня підтримки особи з особливими освітніми потребами в закладі освіти;  надання консультативної, психологічної допомоги батькам, іншим законним представникам осіб з особливими освітніми потребами у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей та підвищення обізнаності щодо організації їх навчання і виховання.   Надання консультацій батькам, які мають дітей з особливими освітніми потребами, надання методичної допомоги педагогам: 0734117281.  

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь