Новини
07 Лютого, 2025 р., 09:57
Спецслужби рф почали використовувати нову тактику. Вони підривають виконавців, які мінують ТЦК. Використовують їх «втемну», а потім позбуваються як зайвих свідків.
Щоб не стати терористом-смертником, повідомляй про спроби вербування у чатбот СБУ «Спали» ФСБешника». Якщо тобі або знайомим пропонують «просто занести пакунок» до ТЦК, поліції чи іншої адмінбудівлі, знай - тебе хочуть вбити.
Щоб уникнути смерті:
- відкрий чатбот t.me/spaly_fsb_bot;
- напиши, який саме злочин тобі пропонували вчинити;
- додай контакти вербувальника та будь-які деталі, що допоможуть викрити російську агентуру
СБУ гарантує повну конфіденційність, а кожне повідомлення буде ретельно опрацьоване.
Пам’ятай! Не ведися на обіцянки росіян – вони тебе ліквідують під час виконання «завдання».
Не пали своїх! «Спали» ворога!
Разом зруйнуємо російські плани!
05 Лютого, 2025 р., 14:12
Сьогодні свій столітній ювілей святкує Єва Нижник, мешканка с. Погарисько.
Кожен такий ювілей є гордістю нашої громади, у кожного з них своя історія та свої секрети довголіття.
Ці люди є очевидцями багатьох історичних подій минулого століття, носіями багатьох культурних традицій та глибокої життєвої мудрости.
Бажаємо ювілярці миру в душі та серці, щирих людей поряд, нехай Бог обдарує найціннішим - здоров'ям!
05 Лютого, 2025 р., 12:37
Саме ранній вік є унікальним і визначальним для всього подальшого розумового, фізичного, мовленнєвого й емоційного розвитку дитини. Це період становлення функціональних систем, формування вищих кіркових функцій у результаті взаємодії дитини з навколишнім середовищем, що особливо інтенсивно відбувається в перші три роки життя. У зв’язку з цим, особливого значення набуває психодіагностика в ранній період розвитку дитини спрямована на всебічний аналіз психічного, фізичного і мовленнєвого розвитку з метою виявлення та подолання труднощів.
Основні напрями психодіагностики в ранньому віці:
1. Оцінка когнітивного розвитку– визначення рівня сформованості та розвиток пізнавальних процесів (пам’яті, уваги, мислення, уяви);
2. Оцінка емоційно-вольової сфери – виявлення здатності до вольового зусилля, емпатії, вміння визначати свої та чужі емоції, вміння чекати, просити про допомогу, виявлення схильностей до проявів девіантної поведінки.
3. Аналіз соціальної адаптації– оцінка взаємодії дитини з дорослими, дітьми, диференціація свій-чужий, прийняття норм, правил поведінки прийнятих у суспільстві. 4. Оцінка мовленнєвого розвитку- допомагає оцінити мовленнєвіі навички дитини, виявити можливі труднощі у розвитку мовлення та визначити оптимальні стратегії для їх подолання.
5. Оцінка фізичного розвитку дитини – визначення рівня її загального розвитку, відповідності віковим нормам, розвитку дрібної моторики, способу пересування тощо.
Враховуючи вік дитини, найчастіше використовують такі методи психодіагностики:
Спостереження – за дитиною в різних життєвих обставинах.
Рідко, проективні методики– складання оповідання, казки, розігрування лялькових вистав…;
Бесіда з батьками – при спілкуванні звертається увага на:
- перебіг вагітності та пологів;
- ранній розвиток дитини (до звернення);
- мовлення та комунікація (поява гуління, лепету, перших усвідомлених слів, фрази…);
- харчові та сенсорні особливості (консистенція їжі, вибірковість у продуктах, реакції на введення нового продукту, надання переваги певному складу тканини, крою, наявність-відсутність одягу, реакції на водні процедури, дощ, бруд на одязі, взутті, навколо…);
- соціальні навички (як реагує на свій-чужий, реакції на схвалення, заборону, вміння очікувати, вміння просити про допомогу…);
- повсякденна поведінка (дотримання режиму, регуляція спання-неспання, якість сну…).
Своєчасне виявлення труднощів та тісна співпраця батьків з фахівцями дозволяє розробити індивідуальну програму корекційної роботи, що сприятиме гармонійному розвитку Вашої дитини.
В інклюзивно-ресурсному центрі ви зможете отримати відповідь на всі запитання та отримати вчасну допомогу для себе та дитини.
04 Лютого, 2025 р., 15:25
Не проґавте можливість отримати корисні знання та обмінятися досвідом
із колегами!
Продовжуємо розгляд ефективних підходів до навчання дітей з ООП. Запрошуємо вас на семінар «Успішне навчання дітей з ООП. Стратегії, що працюють. Частина 2».
Програма семінару міститься у додатку до листа, який надіслано у кожен заклад освіти громади.
Місце проведення: с. Добросин, ресторан «Старий замок».
Дата і час: 20 лютого 2025 року о 12:00 год.
Реєстрація учасників відкрита з 3 лютого 2025 р. до 12 лютого 2025р. за посиланням (тел. для довідок 0734117281).
Теми, які розвиватимемо на семінарі:
Тема «Пілотний проект по впровадженню інклюзивного навчання у Новогорівському З3СО І-ІІ ст.»
- Особливості та алгоритм впровадження інклюзивного навчання.
Тема «Особливості інклюзивної та спеціальної освіти у Фінляндії»
- Спостереження за розвитком, ростом і здоров'ям дитини 1-6 років. Оцінка шкільної зрілості.
- Спеціальний клас у закладі загальної освіти м. Коувола.
Тема «Моя історія» (Виступ мами дитини із синдромом Дауна).
Тема «СПОЧАТКУ: вчимось читати…
ПОТІМ: читаємо, щоб вчитись…»
- Коли та як МИ навчились читати?
- Як відбувається «декодування» у мозку?
- Складна інтеграція – успішна траєкторія оволодіння навичкою читання.
- Коли дитина готова вчитись читати?
- У кого і чому нема інтересу до читання?
- Наслідки «насильного» читання.
- Закономірні етапи формування читання (за психологічним змістом).
- Аудіальний розвиток – шлях до успіху! Практичні вправи та завдання 1-ого етапу.
- 2-ий етап. Як навчити зливати літери у склади? (Особливості навчання дітей з ООП. Практичні поради)
- 3-ій етап. Читання за здогадкою. Як навчити розуміти про ЩО читаєш?
- 4-ий етап. Як ОСМИСЛЕННЯ полегшує формування навички читання? Чому ЗМЕНШУЄТЬСЯ кількість помилок?
- Особливості навчання читанню дітей з ООП.
І ще… Багато, багато практичних порад, які зроблять ВАС і ДИТИНУ успішними!
БОНУС: як подати діагностувальну роботу з теми «Іменник» дитині, яка не пише і
не читає…