Відбувся навчальний семінар на тему «Успішне навчання дітей з ООП. Стратегії, що працюють. Частина 2»
Дата: 24.02.2025 14:08
Кількість переглядів: 61

Днями відбувся навчальний семінар, організований колективом Добросинсько-Магерівського ІРЦ, на тему «Успішне навчання дітей з ООП. Стратегії, що працюють. Частина 2».
У заході взяли участь запрошені промовці та учасники (педагоги нашої громади: вчителі ЗЗСО, асистенти вчителя/вихователя, вихователі ЗДО інклюзивних груп, вчителі-логопеди , відповідальні за інклюзію у ЗЗСО, у ЗДО, педагоги сусідніх Жовківської та Рава-Руської ТГ, лікар-педіатр КНП "Добросинсько-Магерівський ЦПМСД".
З вітальним словом виступили:
Віра Бокало – т.в.о. директора КУ «Інклюзивно-ресурсний центр Добросинсько-Магерівської сільської ради Львівського району Львівської області»;
Марія Васюник-Кулієва – головний спеціаліст департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації;
Галина Вархолик – завідувачка обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти;
Микола Смолинець – в.о.начальника відділу освіти Добросинсько-Магерівської сільської ради.
Віра Бокало – т.в.о. директора КУ «Інклюзивно-ресурсний центр Добросинсько-Магерівської сільської ради Львівського району Львівської області» розповіла про пілотний проект по впровадженню інклюзивного навчання у Новогорівському З3СО І-ІІ ст.»
- Особливості та алгоритм впровадження інклюзивного навчання.
Ознайомила присутніх з особливостями інклюзивної та спеціальної освіти у Фінляндії:
- Спостереження за розвитком, ростом і здоров'ям дитини 1-6 років. Оцінка шкільної зрілості.
- Спеціальний клас у закладі загальної освіти м.Коувола.
Вікторія Глов'як – вчитель-логопед, вчитель початкових класів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення (БНРЦ «Довіра», м.Львів) ознайомила присутніх з методикою навчання читанню дітей, які мають труднощі у читанні.
Тема «СПОЧАТКУ: вчимось читати…
ПОТІМ: читаємо, щоб вчитись…»
- Коли та як МИ навчились читати?
- Як відбувається «декодування» у мозку?
- Складна інтеграція – успішна траєкторія оволодіння навичкою читання.
- Коли дитина готова вчитись читати?
- У кого і чому нема інтересу до читання?
- Наслідки «насильного» читання.
- Закономірні етапи формування читання (за психологічним змістом).
- Аудіальний розвиток – шлях до успіху! Практичні вправи та завдання 1-ого етапу.
- 2-ий етап. Як навчити зливати літери у склади? (Особливості навчання дітей з ООП. Практичні поради)
- 3-ій етап. Читання за здогадкою. Як навчити розуміти про ЩО читаєш?
- 4-ий етап. Як ОСМИСЛЕННЯ полегшує формування навички читання? Чому ЗМЕНШУЄТЬСЯ кількість помилок?
- Особливості навчання читанню дітей з ООП.
І ще… Багато, багато практичних порад, які зроблять ВАС і ДИТИНУ успішними!
Світлана Магарська – мама дитини із синдромом Дауна
Тема «Моя історія». Історія мами не залишила байдужими нікого.
Дякуємо усім учасникам за активну участь, промовцям - за розкриті пізнавально, емоційно та фахово теми виступів.
Дякуємо учасникам семінару за відгуки, за зворотній зв'язок.
До нових зустрічей! Миру та перемоги нам усім!














Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)