Добросинсько-Магерівська громада
Львівська область, Львівський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Оголошуємо добір на зайняття вакантної посади

Дата: 03.06.2024 10:39
Кількість переглядів: 56

Фото без опису

Добросинсько-Магерівська сільська рада оголошує добір на зайняття вакантної посади:

  • Державний реєстратор Відділу «Центр надання адміністративних послуг – Дія Центр» Добросинсько-Магерівської сільської ради.

 

   Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану», яким внесені зміни до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», у відділ «Центр надання адміністративних послуг – Дія Центр Добросинсько-Магерівської сільської  ради оголошується добір на зайняття вакантної посади в період дії воєнного стану:

Назва посади, стосовно якої прийнято рішення про необхідність призначення в період дії воєнного стану

Державний реєстратор Відділу «Центр надання адміністративних послуг – Дія Центр» Добросинсько-Магерівської сільської ради

 

Посадові обов’язки державного реєстратора:

  • Державний реєстратор  речових прав на нерухоме майно та їх  обтяжень відповідно до покладених на нього завдань:
  • здійснює державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно відповідно до закону, а саме:
  • встановлює відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями, зокрема:
  • відповідність обов’язкового дотримання письмової форми правочину та його нотаріального посвідчення у випадках, передбачених законом;
  • відповідність повноважень особи, яка подає документи для державної реєстрації прав;
  • відповідність відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, що містяться у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно (далі – Державний реєстр прав), відомостям, що містяться у поданих документах;
  • наявність обтяжень прав на нерухоме майно;
  • наявність факту виконання умов правочину, з якими закон та/або відповідний правочин пов’язує можливість виникнення, переходу, припинення речового права, що підлягає державній реєстрації;
  • перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, зупинення державної реєстрації прав, відмови в державній реєстрації прав та приймає відповідні рішення;
  • формує документи за результатом розгляду заяв у сфері державної реєстрації прав;
  • формує та веде реєстраційні справи у паперовій формі;
  • здійснює інші повноваження, відповідно до законодавства, виконує інші завдання у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.

 Умови оплати праці відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 09.03.2006 р. «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» (Додаток 53 до постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 р. № 268 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 30 квітня 2024 р. № 484)

  • посадовий оклад державного реєстратора – 8445,00 грн;
  • надбавка за ранг;
  • надбавка за вислугу років;
  •  інші виплати, премії – у разі встановлення.

 

Інформація про строковість призначення на посаду

На період воєнного стану. Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посади в органах місцевого самоврядування, на які особи призначені у період дії воєнного стану, оголошується конкурс, передбачений відповідним законом. Граничний строк перебування особи на посаді, на яку її призначено у період дії воєнного стану, становить не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

Перелік документів, які необхідно надати для участі у доборі на посаду в органи місцевого самоврядування в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання

Особа, яка бажає взяти участь у доборі, подає резюме, особову картку Форми            П-2 ДС, де обов’язково зазначається така інформація: прізвище, ім’я, по батькові кандидата; інформація для зворотнього зв’язку (контактний номер телефону, електронна адреса), реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, дві фотокартки розміром 4*6 см, копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних), підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти; підтвердження рівня вільного володіння державною мовою (за наявності); відомості про стаж роботи, стаж державної служби чи служби в органах місцевого самоврядування (за наявності), досвід роботи у відповідній сфері, визначених у кваліфікаційних вимогах.

 

Кваліфікаційні вимоги адміністратора:

Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, бакалавра  за спеціальністю правознавство (для державних реєстраторів, які здійснюють реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень), вільне володіння державною мовою.

Сертифікат про підтвердження професійної компетентності у відповідній сфері державної реєстрації (отриманий в установленому законодавством порядку).

Вміння працювати на комп’ютері з відповідними програмними засобами, знання правил ділового етикету, володіння необхідними знаннями для надання вичерпних консультацій щодо отримання адміністративних послуг за найменшої кількості звернень.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію стосовно посадових обов’язків.

Начальник відділу юридичної роботи, персоналу та інформаційної діяльності Лемішко Марія Іванівна, тел. 096 746 5254,

головний спеціаліст відділу юридичної роботи, персоналу та інформаційної діяльності Думич Наталія Іванівна тел. 097 331 4822

 електронна адреса: dobrosyn_rada@ukr.net

 


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь