Добросинсько-Магерівська громада
Львівська область, Львівський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Оголошуємо добір на зайняття вакантної посади

Дата: 22.03.2024 15:05
Кількість переглядів: 51

   Фото без опису

Добросинсько-Магерівська сільська рада оголошує добір на зайняття вакантної посади

Адміністратор відділу «Центр надання адміністративних послуг – Дія Центр» Добросинсько-Магерівської сільської ради.

 

      Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану», яким внесені зміни до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», у відділ «Центр надання адміністративних послуг – Дія Центр Добросинсько-Магерівської сільської  ради оголошується добір на зайняття вакантної посади в період дії воєнного стану:

Назва посади, стосовно яких прийнято рішення про необхідність призначення в період дії воєнного стану

Адміністратор відділу «Центр надання адміністративних послуг – Дія Центр» Добросинсько-Магерівської сільської ради.

 

Посадові обов’язки адміністратора:

  • надання суб’єктам звернень вичерпної інформації та консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;
  • прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, їх реєстрація та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання;
  • видача або забезпечення направлення через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;
  • організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами надання адміністративних послуг;
  • здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень;
  •  
  •  Умови оплати праці відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 09.03.2006 р. «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» (Додаток 53 до постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 р. № 268 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 28 липня 2021 р. № 783)
  • посадовий оклад адміністратора – 5400,00 грн;
  • надбавка за ранг;
  • надбавка за вислугу років;
  •  інші виплати, премії – у разі встановлення.

 

Інформація про строковість призначення на посаду

На період воєнного стану.

Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посади в органах місцевого самоврядування, на які особи призначені у період дії воєнного стану, оголошується конкурс, передбачений відповідним законом. Граничний строк перебування особи на посаді, на яку її призначено у період дії воєнного стану, становить не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

Перелік документів, які необхідно надати для участі у доборі на посаду в органи місцевого самоврядування в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання

Особа, яка бажає взяти участь у доборі, подає резюме, особову картку Форми П-2 ДС, де обов’язково зазначається така інформація:

-прізвище, ім’я, по батькові кандидата;

-інформація для зворотнього зв’язку (контактний номер телефону, електронна адреса),

-реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України,

-дві фотокартки розміром 4*6 см, копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних),

-підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти; підтвердження рівня вільного володіння державною мовою (за наявності);

-відомості про стаж роботи, стаж державної служби чи служби в органах місцевого самоврядування (за наявності), досвід роботи у відповідній сфері, визначених у кваліфікаційних вимогах.

 

Кваліфікаційні вимоги адміністратора: вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою. Стаж роботи в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року.

Вміння працювати на комп’ютері з відповідними програмними засобами, знання правил ділового етикету, володіння необхідними знаннями для надання вичерпних консультацій щодо отримання адміністративних послуг за найменшої кількості звернень.

Досвід роботи в системному забезпеченні щодо внесення та надання інформації соціального характеру, які входять до переліку послуг, що будуть надаватись через «ЦНАП-Дія Центр».

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію стосовно посадових обов’язків.

Начальник відділу юридичної роботи, персоналу та інформаційної діяльності Лемішко Марія Іванівна, тел. 096 746 5254;

головний спеціаліст відділу юридичної роботи, персоналу та інформаційної діяльності Думич Наталія Іванівна тел. 097 331 4822

 електронна адреса: dobrosyn_rada@ukr.net

 


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь