Добросинсько-Магерівська громада
Львівська область, Львівський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Моніторинг загального розвитку дитини від 3 до 4 років

Дата: 15.06.2022 10:55
Кількість переглядів: 262

Фото без опису

 

Розумове виховання.
1. Групування предметів за кількома ознаками: величиною, формою, кольором.
2. Встановлювання тотожності і відмінності предметів за властивостями: величиною, формою, кольором.
3. Знання форми: кругла, трикутна, прямокутна, квадратна.
4. Надання відповідей на різноманітні питання дорослих, що стосуються найближчого оточення, використовуючи в мові практично всі частини мови, прості непоширені речення і речення з однорідними членами.
5. Застібання кнопок і ґудзиків.
6. Зашнуровування черевика.
7. Застібання блискавки.

Фізичне виховання.
1. Ходьба прямо, не човгаючи ногами, зберігаючи заданий педагогом напрямок, розуміння команд: зупинитися, присісти, повернутися.
2. Біг, зберігаючи рівновагу, змінюючи напрямок, тип бігу в співвідношенні з вказівками педагога.
3. Зберігання рівноваги при ходьбі і бігу по обмеженій площині, переступаючи через предмети.
4. Стрибання з місця на 2х ногах, не менше ніж на 40 см.
5. Катання м’яча в заданому напрямку.
6. Кидання м’яча двома руками від грудей, через голову.

Розвиток мовлення:
1. За своєю ініціативою і при зацікавленій підтримці дорослого спроможність розповісти про те, що бачили, куди ходили, що трапилося.
2. Вміння досить легко знаходити спільну мову з дітьми.
3. Вміння на пам’ять чи з абеткою вимовляти букви і склади.

Розвиток елементарних математичних уявлень:
1. Групування предметів за кольором, формою, величиною.
2. Складання групи з однорідних предметів і вміння виділити один предмет з групи.
3. Знаходження навколо один або багато однакових предметів.
4. Порівняння двох контрастних за величиною предметів (використовуючи прийоми накладання, їх один на одного), вміння показати, який з предметів довгий – короткий, широкий – вузький, високий низький.
5. Розуміння слів: попереду – позаду, зверху – знизу, ліворуч – праворуч, над – під, верхня – нижня (Просторові орієнтування щодо себе самого).

https://dytpsyholog.com/.../%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%96%D1.../


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь