Моніторинг загального розвитку дитини від 3 до 4 років
Розумове виховання.
1. Групування предметів за кількома ознаками: величиною, формою, кольором.
2. Встановлювання тотожності і відмінності предметів за властивостями: величиною, формою, кольором.
3. Знання форми: кругла, трикутна, прямокутна, квадратна.
4. Надання відповідей на різноманітні питання дорослих, що стосуються найближчого оточення, використовуючи в мові практично всі частини мови, прості непоширені речення і речення з однорідними членами.
5. Застібання кнопок і ґудзиків.
6. Зашнуровування черевика.
7. Застібання блискавки.
Фізичне виховання.
1. Ходьба прямо, не човгаючи ногами, зберігаючи заданий педагогом напрямок, розуміння команд: зупинитися, присісти, повернутися.
2. Біг, зберігаючи рівновагу, змінюючи напрямок, тип бігу в співвідношенні з вказівками педагога.
3. Зберігання рівноваги при ходьбі і бігу по обмеженій площині, переступаючи через предмети.
4. Стрибання з місця на 2х ногах, не менше ніж на 40 см.
5. Катання м’яча в заданому напрямку.
6. Кидання м’яча двома руками від грудей, через голову.
Розвиток мовлення:
1. За своєю ініціативою і при зацікавленій підтримці дорослого спроможність розповісти про те, що бачили, куди ходили, що трапилося.
2. Вміння досить легко знаходити спільну мову з дітьми.
3. Вміння на пам’ять чи з абеткою вимовляти букви і склади.
Розвиток елементарних математичних уявлень:
1. Групування предметів за кольором, формою, величиною.
2. Складання групи з однорідних предметів і вміння виділити один предмет з групи.
3. Знаходження навколо один або багато однакових предметів.
4. Порівняння двох контрастних за величиною предметів (використовуючи прийоми накладання, їх один на одного), вміння показати, який з предметів довгий – короткий, широкий – вузький, високий низький.
5. Розуміння слів: попереду – позаду, зверху – знизу, ліворуч – праворуч, над – під, верхня – нижня (Просторові орієнтування щодо себе самого).
https://dytpsyholog.com/.../%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%96%D1.../