Перейти до головного меню (Alt+1) Перейти до бічного меню (Alt+2) Перейти до текстового вмісту (Alt+3)
Герб Добросинсько-Магерівська громада - Львівська область, Львівський район
Добросинсько-Магерівська громада
Львівська область, Львівський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
Людям із порушенням зору
  • Головна
    • РОЗПОДІЛ видатків Магерівської селищної рада Жовківського району Львівської області на 2018 рік
    • Прогноз селищного бюджету Магерівської селищної ради Жовківського району Львівської області на 2018-2020 роки
  • Новини
  • Про раду
    • Голова
    • Депутати
    • Виконавчий комітет
      • Рішення виконавчого комітету від 24.04.2025 року
      • Рішення виконавчого комітету від 31.03.2022 року
      • Рішення виконавчого комітету від 03.02.2022 року
      • Рішення виконавчого комітету від 19 квітня 2021 року
      • Рішення виконавчого комітету від 24.11.2022 року
      • Рішення виконавчого комітету від 24 червня 2021 року
      • Рішення виконавчого комітету від 06.04.2022 року
      • Рішення виконавчого комітету від 01.03.2023р.
      • Рішення виконавчого комітету від 27.02.2025 року
      • Рішення виконавчого комітету від 27.03.2025 року
      • Рішення виконавчого комітету від 20.12.2023 року
      • Рішення виконавчого комітету від 27 січня 2021 року
      • Рішення виконавчого комітету від 19.12.2024 року
      • Рішення виконавчого комітету від 19.11.2024 року
      • Рішення виконавчого комітету від 26.09.2024 року
      • Рішення виконавчого комітету від 25.01.2024 року
      • Рішення виконавчого комітету від 29 липня 2021 року
      • Рішення виконавчого комітету від 27.10.2022 року
      • Рішення виконавчого комітету від 25 лютого 2021 року
      • Рішення виконавчого комітету від 21.12.2021 року
      • Рішення виконавчого комітету від 11.03.2025 року
      • Рішення виконавчого комітету від 16.06.2022 року
      • Рішення виконавчого комітету від 03.11.2022 року
      • Рішення виконавчого комітету від 25 березня 2021 року
      • Рішення виконавчого комітету від 28.04.2022 року
      • Рішення виконавчого комітету від 04.05.2022 року
      • Рішення виконавчого комітету від 29.09.2022 року
      • Рішення виконавчого комітету від 11.04.2022 року
      • Рішення виконавчого комітету від 10.07.2024 року
      • Рішення виконавчого комітету від 26.10.2023 року
      • Рішення виконавчого комітету від 29 лютого 2024 року
      • Рішення виконавчого комітету від 27 травня 2021 року
      • Рішення виконавчого комітету від 17.08.2023 року
      • Рішення виконавчого комітету від 28.09.2023 року
      • Рішення виконавчого комітету від 27.07.2023 року
      • Рішення виконавчого комітету від 30.03.2023 року
      • Рішення виконавчого комітету від 30.01.2025 року
      • Рішення виконавчого комітету від 29.06.2023 року
      • Рішення виконавчого комітету від 30.05.2024 року
      • Рішення виконавчого комітету від 26.08.2022 року
      • Рішення виконавчого комітету від 26.08.2021 року
      • Рішення виконавчого комітету від 25.07.2024 року
      • Рішення виконавчого комітету від 21 березня 2024 року
      • Рішення виконавчого комітету від 29.08.2024 року
      • Рішення виконавчого комітету від 31.10.2024 року
      • Рішення виконавчого комітету від 27.06.2024 року
      • Рішення виконавчого комітету від 09.03.2023 року
      • Рішення виконавчого комітету від 8.09.2022
      • Рішення виконавчого комітету від 25.11.2021 року
      • Рішення виконавчого комітету від 23.02.2023 року.
      • Рішення виконавчого комітету від 26.05.2022 року
      • Рішення виконавчого комітету від 12.10.2022 року
      • Рішення виконавчого комітету від 14.07.2022 року
      • Рішення виконавчого комітету від 29.12.2022 року
      • Рішення виконавчого комітету від 26.01.2023 року
      • Рішення виконавчого комітету від 03.08.2022 року
      • Рішення виконавчого комітету від 25.05.2023 року
      • Рішення виконавчого комітету від 25.04.2024 року
      • Рішення виконавчого комітету 2025 рік
      • Рішення виконавчого комітету від 27.04.2023 року
      • Рішення виконавчого комітету від 28.10.2021 року
      • Рішення виконавчого комітету від 20.11.2023 року
      • Рішення виконавчого комітету від 23.09.2021 року
    • Апарат
    • Комісії
    • Графік особистого прийому посадовими особами виконавчого комітету Добросинсько-Магерівської сільської ради на 2021 рік
    • Регламент Добросинсько-Магерівської сільської ради
    • Розпорядження сільського голови
      • 2025 рік
    • Старости
    • Проєкти рішень виконавчого комітету
      • 2025 рік
  • Картка громади
  • Контакти
  • Фотогалерея
  • Оголошення
    • Інформація для громадян
  Пошук
» Новини » Як діяти працівнику, якому відкрили е-лікарняний?
Навігація
  • Рішення сесій
    • 1 сесія 8 скликання від 27.11.2020 року
    • 3 сесія 8 скликання від 28.01.2021 року
    • 4 сесія 8 скликання
    • 5 сесія 8 скликання
    • 2 сесія 8 скликання від 24.12. 2020 року
    • 6 сесія 8 скликання
    • 7 сесія 8 скликання
    • 8 сесія 8 скликання від 13 серпня 2021 року
    • 9 позачергова сесія 8 скликання від 20.09 2021 року
    • 10 сесія 8 скликання від 8 жовтня 2021 року
    • 12 позачергова сесія 8 демократичного скликання від 30.11.2021 року
    • 14 сесія 8 скликання від 11.02.2022 року
    • 13 сесія 8 скликання від 23 грудня 2021 року
    • 16 позачергова сесія 8 скликання від 04.03.2022 року
    • 17 позачергова сесія 8 скликання від 05.03.2022 року
    • 15 позачергова сесія 8 скликання від 17.02.2022 року
    • 11 чергова сесія 8 демократичного скликання від 19.11.2021 р.
    • 20 позачергова сесія 8 скликання від 19 серпня 2022 року
    • 24 чергова сесія 8 скликання від 22 грудня 2022 року
    • 18 позачергова сесія 8 демократичного скликання від 28.04.2022 року
    • 19 сесія 8 скликання від 8 липня 2022 року
    • 22 позачергова сесія 8 скликання від 12.11.2022 року
    • 21 чергова сесія 8 скликання від 04.10.2022 року
    • 23 позачергова сесія 8 скликання від 5 грудня 2022 року
    • 27 позачергова сесія 8 скликання від 19.04.2023 року
    • 25 чергова сесія 8 скликання від 10.02.2023 року
    • 26 чергова сесія 8 скликання від 10.04. 2023 року
    • 40 позачергова сесія від 12.07.2024 року
    • 32 позачергова сесія 8 скликання від 23.10.2023 року
    • 34 позачергова сесія від 01.12.2023 року
    • 36 позачергова сесія 8 скликання від 24.01.2024 року
    • 41 позачергова сесія від 24.07.2024 року
    • 31 чергова сесія 8 скликання від 18.09.2023 року
    • 30 позачергова сесія від 21.08.2023 року
    • 38 позачергова сесія 8 скликання від 15.04.2024 року
    • 37 чергова сесія 8 демократичного скликання від 04 березня 2024 року
    • 39 чергова сесія 8 скликання від 29.05.2024 року
    • 33 чергова сесія 8 скликання від 07.11.2023 року
    • 35 чергова сесія від 21.12.2023 року
    • 28 чергова сесія 8 демократичного скликання від 26.06.2023 року
    • 29 позачергова сесія 8 скликання від 10.07.2023 р.
    • 42 позачергова сесія від 13.09.2024 року
    • 46 чергова сесія від 03.12.2024 року
    • 47 позачергова сесія від 13.12.2024 року
    • 49 позачергова сесія від 30 грудня 2024 року
    • 44 позачергова сесія 8 скликання
    • 43 чергова сесія від 30.09.2024 року
    • 53 позачергова сесія 8 скликання від 20.03.2025 року
    • 51 позачергова сесія від 10.02.2025 року
    • 52 чергова сесія від 03.03.2025 року
    • 45 позачергова сесія від 15 листопада 2024 року
    • 50 позачергова сесія 8 скликання від 17.01.2025 року
    • 48 чергова сесія 8 скликання від 20.12.2024 року
  • Відділ земельних ресурсів та екології
  • Відділ культури, туризму, молоді, спорту та охорони культурної спадщини
  • Відділ освіти
    • Бюджетні запити 2020-2023 роки
    • Актуальна інформація
    • Паспорти бюджетних програм на 2021 рік
    • Конкурс
    • Заходи
    • Відео
    • Повторний конкурс
    • Паспорти бюджетної програми на 2022 рік
    • Бюджетний запит на 2022-2024 роки
    • ОБГРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення в межах закупівлі
    • Звіти про виконання паспортів бюджетних програм 2023р
    • Бюджетні запити на 2023-2025рр
    • Паспорти бюджетних програм на 2023 рік
    • Заклади дошкільної освіти
    • Бюджетні запити на 2024-2026 роки
  • Цивільний захист
  • Відділ соціального захисту населення
  • Центр надання адміністративних послуг - Дія Центр
    • Актуальна інформація
    • Загальна інформація
    • Структура
      • Начальник
      • Адміністратори
      • Державні реєстратори
    • Графік прийому суб'єктів звернень
      • ЦНАП - ДІЯ ЦЕНТР
      • Віддалені робочі місця адміністраторів у старостинських округах
      • Представник Пенсійного фонду
    • Перелік адміністративних послуг
    • Інформаційні та технологічні картки адміністративних послуг
      • Реєстрація актів цивільного стану
      • Реєстрація місця проживання
      • Державна реєстрація юридичних осіб, фізичних осіб та підприємців
      • Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно
      • Послуги держгеокадастру
      • Земельні питання
      • Архітектура та містобудування
      • Послуги соціального характеру
      • Послуги Міністерств у справах ветеранів
      • Послуги державної інспекції архітектури та містобудування
      • Місцеві послуги
      • Послуги служби у справах дітей
      • Послуги управління молоді та спорту Львівської ОДА
    • Положення
    • Регламент
  • Відділ юридичної роботи, персоналу та інформаційної діяльності
  • Відділ з питань цивільного захисту, оборонно-мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами
  • Фінансовий відділ
    • Бюджетні запити 2020-2023 рр
    • Паспорти бюджетної програми на 2021 рік
    • Встановлення податків на 2022 рік
    • Бюджетний запит на 2022-2024 роки
    • Проект бюджету на 2022 рік Добросинсько-Магерівської сільської ради
      • Проект рішення
    • Проект бюджету на 2023 рік Добросинсько-Магерівської сільської ради
    • Бюджетні запити на 2023-2025 рр
    • Паспорти бюджетних програм на 2023 рік
    • Звіти по паспортах бюджетних програм на 2022 рік
    • Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2024 рік
    • Проект бюджету Добросинсько-Магерівської сільської ради на 2024 рік
    • Бюджетний запит на 2024-2026 роки
    • Звіти по паспортах бюджетних програм на 2023 рік
    • Річна фінансова та бюджетна звітність фінансового відділу Добросинсько-Магерівської сільської ради за 2023 рік
    • Проєкт бюджету Добросинсько-Магерівської сільської ради на 2025 рік
    • Бюджетна та фінансова звітність фінансового відділу Добросинсько-Магерівської сільської ради за 2024 рік
    • Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2025 рік
    • Звіти по паспортах бюджетних програм за 2024 рік
    • Річна (проміжна) бюджетна та фінансова звітність за 2024 рік
  • Відділ бухгалтерського обліку та господарського забезпечення
    • Паспорти бюджетної програми на 2021 рік
    • Паспорти бюджетних програм на 2022 рік
    • Бюджетний запит на 2022-2024 роки
    • Звіти про виконання паспорта бюджетної програми на 2024 рік
    • Паспорти бюджетних програм на 2023 рік
    • Паспорти бюджетних програм на 2025 рік
    • Паспорти бюджетних програм на 2024 рік
  • Актуально для ВПО
  • Відділ містобудування та архітектури
  • Регуляторна політика
    • План діяльності з підготовки регуляторних актів у 2021 році
      • Проєкти регуляторних актів
    • Повідомлення про оприлюднення регуляторного акту
    • Про встановлення ставок місцевих податків і зборів на 2022 рік
    • Зміни до плану діяльності з підготовки проєктів регуляторних актів Добросинсько-Магерівської сільської ради на 2021 рік
    • Про затвердження правил благоустрою Добросинсько-Магерівської сільської ради
    • План діяльності з підготовки регуляторних актів на 2022 рік
    • Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території Добросинсько-Магерівської територіальної громади
    • Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на 2025 рік
  • Приватизація комунального майна
    • Про затвердження переліку об'єктів малої приватизації комунальної власності Добросинсько-Магерівської сільської ради, що підлягають приватизації у 2021 році
    • Про затвердження умов продажу об'єкта малої приватизації нежитлової будівлі - адмінбудинку в с. Добросин, вул. Центральна, 107"
    • "Інформаційне повідомлення Добросинсько-Магерівської сільської ради про приватизацію об’єкта малої приватизації: нежитлової будівлі-адмінбудинку в с.Добросин, вул.Центральна, 107, Львівський район, Львівська область"
    • "Про затвердження протоколу про результати електронного аукціону №UA-PS-2021-06-03-000072-2 з продажу об’єктів малої приватизації "
    • "Про завершення приватизації нежитлової будівлі-адмінбудинку в с. Добросин, вул. Центральна, 107"
    • Про затвердження переліку об'єктів малої приватизації комунальної власності Добросинсько-Магерівської сільської ради, що підлягають приватизації в 2023 році
  • Стратегія розвитку 2021-2027 роки
  • Відділ економічного розвитку, сільського господарства та ЖКГ
    • Інвестиційний паспорт та буклет громади
  • КУ "Центр надання соціальних послуг Добросинсько-Магерівської сільської ради"
    • Бюджетні запити 2020-2023 роки
    • Паспорти бюджетної програми на 2021 рік
    • Актуальна інформація
    • Внутрішня оцінка якості соціальних послуг
  • Молодіжна Рада
  • Інформація для громадян
  • Інклюзивно-ресурсний центр
    • Документи
    • Адміністрація закладу та трудовий колектив
  • Запобігання і протидія корупції
    • План заходів щодо запобігання та виявлення корупції
  • Служба у справах дітей Добросинсько-Магерівської сільської ради
    • Положення про cлужбу
    • Комісія з питань захисту прав дитини
    • Про забезпечення соціального захисту дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах
  • Відомості поіменного голосування
    • Відомості поіменного голосування 49 позачергової сесії 8 скликання
    • Відомості поіменного голосування 47 сесії 8 скликання
    • Відомості поіменного голосування 52 чергової сесії 8 скликання
    • Відомості поіменного голосування 45 сесії 8 скликання
    • Відомості поіменного голосування 43 сесії 8 скликання
    • Відомості поіменного голосування 44 сесії 8 скликання
    • Відомості поіменного голосування 53 позачергової сесії 8 скликання
    • Відомості поіменного голосування 51 позачергової сесії 8 скликання
    • Відомості поіменного голосування 46 сесії 8 скликання
    • Відомості поіменного голосування 42 сесії 8 скликання
    • Відомості поіменного голосування 50 позачергової сесії 8 скликання
    • Відомості поіменного голосування 48 сесії 8 скликання
    • Відомості поіменного голосування 10 сесії 8 скликання
    • Відомості поіменного голосування 14 сесії 8 скликання
    • Відомості поіменного голосування 15 позачергової сесії 8 скликання
    • Відомості поіменного голосування 16 позачергової сесії 8 скликання
    • Відомості поіменного голосування 13 сесії 8 скликання
    • Відомості поіменного голосування 17 позачергової сесії 8 скликання
    • Відомості поіменного голосування 29 позачергової сесії 8 скликання
    • Відомості поіменного голосування 39 сесії 8 скликання
    • Відомості поіменного голосування 41 сесії 8 скликання
    • Відомості поіменного голосування 38 позачергової сесії 8 скликання
    • Відомості поіменного голосування 30 позачергової сесії 8 скликання
    • Відомості поіменного голосування 32 позачергової сесії 8 скликання
    • Відомості поіменного голосування 31 чергової сесії 8 скликання
    • Відомості поіменного голосування 35 чергової сесії 8 скликання
    • Відомості поіменного голосування 33 чергової сесії 8 скликання
    • Відомості поіменного голосування 36 позачергової сесії 8 скликання
    • Відомості поіменного голосування 28 чергової сесії 8 демократичного скликання
    • Відомості поіменного голосування 11 сесії 8 скликання
    • Відомості поіменного голосування 37 чергової сесії 8 демократичного скликання
    • Відомості поіменного голосування 40 сесії 8 скликання
    • Відомості поіменного голосування 34 чергової сесії 8 скликання
    • Відомості поіменного голосування 22 позачергової сесії 8 скликання
    • Відомості поіменного голосування 19 чергової сесії 8 скликання
    • Відомості поіменного голосування 23 позачергової сесії 8 скликання
    • Відомості поіменного голосування 20 позачергової сесії 8 скликання
    • Відомості поіменного голосування 24 чергової сесії 8 скликання
    • Відомості поіменного голосування 21 чергової сесії 8 скликання
    • Відомості поіменного голосування 27 позачергової сесії 8 скликання
    • Відомості поіменного голосування 25 чергової сесії 8 скликання
    • Відомості поіменного голосування 26 чергової сесії 8 скликання
  • Програма «ВідновиДІМ»
  • Електронна демократія
    • Електронні консультації
    • Електронні петиції
    • Електронні звернення
  • Координаційна Рада
  • Ми на порталі місцевої статистики Львівщини
  • Закупівлі
    • ОБГРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення в межах закупівлі
  • Архів документів
Публічні закупівлі

Prozorro

Особистий кабінет користувача
Ви не авторизовані. Для того, щоб мати змогу створювати або пітримувати петиції,
авторизуйтесь

Система петицій

Немає петицій, за які можна голосувати
Звернення до посадовця

Кабінет посадової особи

ПРЕЗИДЕНТ УКРАЇНИ

Фото без опису

Погода
Львів

вологість:

тиск:

вітер:

Магерів

вологість:

тиск:

вітер:

Погода на 10 днів від sinoptik.ua

Як діяти працівнику, якому відкрили е-лікарняний?

Дата: 12.10.2021 16:59
Кількість переглядів: 636

Фото без описуЯк діяти працівнику, якому відкрили е-лікарняний?
 
Уже всі заклади охорони здоров’я України формують медичні висновки замість видачі паперових лікарняних – сьогодні створено майже 1,4 млн медвисновків про тимчасову непрацездатність, 90% з яких у разі загальних захворювань або травм. На їх підставі було сформовано і передано до Фонду соціального страхування України на оплату 130 тисяч е-лікарняних.
Тож, вам створили медичний висновок. Як діяти?
? Якщо ви маєте офіційне працевлаштування, то в разі тимчасової втрати працездатності для вас автоматично відкриється електронний лікарняний.
? Він сформується на підставі медичного висновку про тимчасову непрацездатність (МВТН), який лікуючий або сімейний лікар створить після огляду. Також е-лікарняний автоматично відкриється в разі оформлення медичного висновку для вашої дитини, яка потребує догляду.
? Одразу після створення медичного висновку на ваш контактний номер телефону надійдуть два повідомлення:
- від E-health щодо створення медичного висновку із указанням його номеру;
- та від Пенсійного фонду України щодо формування електронного листка непрацездатності, його номеру і періоду дії.
? Потрібно повідомити про це роботодавця. Це можна зробити будь-яким зручним обом способом, наприклад, телефоном.
? Це все! Тепер ваше завдання – швидше одужувати і чекати на виплати від Фонду соціального страхування України та роботодавця. За станом фінансування лікарняних зручно слідкувати в телеграм-каналі ФССУ: https://t.me/socialfund (інформація щоденно оновлюється за тегами #фінансування_оперативно і #фінансування_страхувальників).
? Роботодавець (а також усі роботодавці за сумісництвом) будуть бачити ваш е-лікарняний в своїх кабінетах страхувальників з дня його відкриття, але почнуть призначення допомоги лише після завершення визначеного у ньому періоду непрацездатності і сплину строку, у який лікарі можуть внести зміни.
? Зверніть увагу: роботодавцю доступна лише загальна інформація про вашу непрацездатність, необхідна для призначення матеріального забезпечення – він не дізнається, чим саме ви хворіли. Тому не потрібно передавати роботодавцю медичний висновок про вашу тимчасову непрацездатність, якщо лікар роздрукував для вас витяг, – він містить персональні дані і не є підставою для нарахування матеріального забезпечення.
Розглянемо окремі поширені випадки:
Якщо ви одужали раніше
? Електронний лікарняний створюється одразу зі статусом «закритий» та містить дату відкриття (початок непрацездатності) і дату закриття (планова дата одужання або наступного огляду).
? Якщо ви одужаєте раніше, ніж зазначено в е-лікарняному, це має засвідчити лікар – під час візиту він підтвердить працездатність і створить новий медичний висновок, який скоротить дію лікарняного.
Якщо ви довго хворієте
? Якщо ви не одужаєте у визначений в первинному е-лікарняному термін, лікар створить наступний медичний висновок – на його підставі сформується окремий е-лікарняний, який продовжить тимчасову непрацездатність. Про це потрібно повідомити роботодавця.
? Таких електронних лікарняних може бути декілька в межах одного страхового випадку (усі вони матимуть тотожну першу частину номеру е-лікарняного до знаку дефісу). За кожним із них матеріальне забезпечення призначається окремо – це дозволяє пришвидшити отримання допомоги, адже для виплат не потрібно чекати одужання.
? Також новий медичний висновок (а отже, наступний продовжений е-лікарняний) створятьв разі госпіталізації або направлення на відновне лікування до реабілітаційного відділення санаторно-курортного закладу.
? Якщо ви лікувались від важких захворювань або травм, маєте ускладнення і показання для продовження лікування в реабілітаційному відділенні, лікарсько-консультативна комісія закладу охорони здоров’я направить вас на таке лікування до санаторно-курортного закладу прямо зі стаціонару. Курс реабілітації працюючих оплачується за кошти Фонду соціального страхування України у повному обсязі. Окремо за час відновного лікування Фондом оплачується продовжений на цей період е-лікарняний.
Детальніше про механізм отримання реабілітації за кошти ФССУ:http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/975799.
Якщо під час перебування на лікарняному вам відкрили ще один, з іншої причини
? Інколи різні страхові випадки перекриваються: наприклад, під час вашої хвороби може захворіти дитина, і їй знадобиться догляд. Або ж лікар направив вас на 14-денну самоізоляцію від COVID-19 як контактну особу, однак через декілька днів ви все ж захворіли.
? Для таких випадків ми розробили «правила скорочення» – вони визначають пріоритет різних причин непрацездатності і скорочують «непріоритетні» е-лікарняні. Так, лікарняний по ізоляції від COVID-19 (який оплачується в розмірі 50% доходу) переривається на користь е-лікарняного по вагітності та пологах (оплачується у розмірі 100% доходу), по загальній хворобі, необхідності догляду за хворими рідними тощо (які оплачують залежно від стажу у розмірі від 50% до 100% доходу). А електронний лікарняний по вагітності та пологах скорочує будь-який з лікарняних, у той час як сам не може бути скорочений жодною іншою причиною непрацездатності.
? Е-лікарняні скоротяться автоматично, а розмір матеріального забезпечення розрахує роботодавець.
Якщо не прийшло повідомлення про створення медвисновку та/або е-лікарняного
? Щось пішло не так. Варто спробувати з’ясувати, що сталось, аби виправити помилку.
? Повідомлення про створення медичного висновку може не надійти, якщо ваші персональні дані, наявні в лікаря, неактуальні. Разом перевірте правильність введеної інформації – можливо, ви змінили прізвище, у вас оновився номер телефону або не заповнено деякі з колонок. Важливо завжди повідомляти лікаря і роботодавця про зміни ваших персональних даних!
? Якщо інформація була неактуальна, після її оновлення ви отримаєте повідомлення.
? Переглянути свій медичний висновок можна на Єдиному порталі державних послуг Дія (для цього у спеціальному розділі потрібно ввести номер запису сформованого медичного висновку з SMS).
? Поставити запитання щодо створення медичних висновків можна інформаційно-довідковій службі НСЗУ: 16-77.
? Можуть бути дві причини, чому не надійшло SMS про відкриття е-лікарняного: у вашому кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду не вказано або вказано неактуальний номер телефону, або е-лікарняний не було створено.
? У першу чергу запитайте в лікаря, чи було ним отримано відповідь від Електронного реєстру листків непрацездатності і яку саме. Е-лікарняний може не сформуватись, якщо система не знайде вас у Реєстрі застрахованих осіб – тобто не зможе підтвердити ваше працевлаштування. Якщо ви працевлаштовані, зверніться до роботодавця або на гарячу лінію Пенсійного фонду для з’ясування причин: 0800-503-753.
? Також е-лікарняний міг сформуватись, але повідомлення не надійти. Ви можете самостійно перевірити, чи відкрився лікарняний – для цього потрібно авторизуватись у вашому кабінету навебпорталі Пенсійного фонду за допомогою ЕЦП або пройти верифікацію за допомогою BankID. Там же ви зможете оновити свій контактний номер телефону.
Як дізнатись дату фінансування допомоги за е-лікарняним?
? Перші п’ять днів страхового випадку оплачуються роботодавцем, а решта днів аж до одужання фінансується Фондом соціального страхування України незалежно від кількості е-лікарняних, якими оформлено випадок. Виключенням є допомоги по вагітності та пологах, по догляду за хворими дітьми тощо, які оплачуються за кошти ФССУ з першого дня.
? Дата фінансування допомоги від Фонду працівнику прямо залежить від дати подання роботодавцем заяви-розрахунку.
? Ми радимо не втрачати зв’язок із роботодавцем, цікавитись станом оформлення заяви-розрахунку і знати точну дату її подання.
? Знаючи точну дату подання заяви-розрахунку за своїм е-лікарняним, ви можете слідкувати за станом фінансування онлайн у телеграм-каналі Фонду: https://t.me/socialfund.
? Інформація щодо профінансованих дат, у які роботодавцями було подано заяви-розрахунки, оновлюється у телеграм-каналі за тегом #фінансування_оперативно. Зазвичай проходить декілька банківських днів, доки після здійснення фінансування кошти надійдуть на рахунки роботодавців для виплати допомог працівникам.
? Однак аби працівники могли точно дізнатись, чи кошти вже перераховано їх роботодавцю, ми ввели у телеграм-каналі додаткову звітність за тегом #фінансування_страхувальників – інформація оновлюється у розрізі регіонів і означає, що кошти за заявами-розрахунками, поданими по наведену дату, вже знаходяться на рахунку роботодавця.
? Після того, як кошти надійдуть на рахунок, роботодавець має виплатити допомогу працівнику у найближчий після дня призначення допомоги строк, установлений для виплати заробітної плати, або одразу після отримання коштів від ФССУ.
? Отримати консультацію щодо оплати е-лікарняних можна за номером гарячої лінії ФССУ: 0800-50-18-92, або в управлінні виконавчої дирекції Фонду, де зареєстровано вашого роботодавця, контакти у розрізі регіонів: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/968493.
 
 
 
 
 
 
Фото без опису
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

« повернутися

Добросинсько-Магерівська громада - 2021-2025 © Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International License, якщо не зазначено інше.

Логотип платформи VladaUA
офіційні сайти «під ключ»
для органів державної влади

Людям із порушенням зору

Вхід для адміністратора

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Всі опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Забулись пароль? Система відновлення пароля
Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь